Hi dames, Hier verwachten we begin januari ons eerste kindje. Het lijkt me heerlijk dan om met de kleine te gaan lopen met de kinderwagen. Alleen wat is handig qua dekentje/wikkeldoek oid om je kindje hierin warm te houden? Dank alvast!
Ik zou gaan voor een wiegdekentje, dus een kleine, en dan eentje met fleece, dat is lekker warm. (Of teddy maar dat is stuk duurder)
Ik deed de voetenzak van de wandelwagen erin en legde haar daarin. Maar toen lag er wel sneeuw. Mijn dochter was nogal beweeglijk en trapte dekentjes weg.
Wij hadden een dekbedje die bij de wagen hoorde. Die gebruikte ik, je bent er steeds bij dus er onder schieten was er niet bij. en er zat op de kinderwagen nog zo een afdekscherm.
ik heb een voetenzak voor in de maxicosi gekocht die ik ook van plan ben te gebruiken in de wandelwagen op de koude dagen. Lekker praktisch ook
wij hadden er een van Use it. Love it. Wallaboo super warm en geen gehannes met een dekentje wat steeds niet goed zit enzo
Wij hadden een wikkeldoek van lodger, de bunker geloof ik. Lekker zacht en heel warm! Eventueel nog een extra dekentje daarin en het dekje van de kinderwagenbak.
Hier ook een januarikindje op komst. Wij hebben de voetenzak van Koeka voor in de maxicosi en ben van plan deze ook in de kinderwagen te gebruiken. Gevoerd met teddy, hoog dicht te ritsen en met een soort van capuchonnetje erop. Lekker warm dus!
Hier hetzelfde. Ik heb ook zo'n teddypakje gekregen en ook nog een dekbedje bij de wandelwagen. Mocht het -20 worden hoeft onze dame geen kou te lijden
Ik heb nu gewoon pakjes en dan een dekentje voor in de wagen. Maar wel katoen.. misschien een fleece erbij kopen? Weet iemand waar ik deze goedkoop en leuk kan kopen voor de kinderwagen? Ik heb ook wikkeldekentjes van fleece en een jasje met teddy binnen in.
Wij hebben ook een voetenzak van Koeka die we in de maxicosi hebben. Maar omdat het bij de maxi cosi pebble plus zo een gedoe is met die schouderbandjes om hem los te krijgen heb ik voor in de wandelwagen bak (wat een omschrijving ) een laken met een dubbele deken. Ik heb wel zo een sneeuw/teddy pakje gekocht voor als ik wil gaan wandelen en het is heel koud. Zo eentje die net een beetje te groot is zodat haar handjes ook lekker warm blijven.
Ik heb eventueel zo'n berenpakje en anders een lakentje en dekentje maar als het echt zo koud wordt als wat men zegt wil ik er nog een wikkeldoek bij hebben. Ik heb er bij noddles 1 gezien die ik ga aanschaffen.
Hier een wikkeldeken van lodger, vind het super handig. Voor de winter heb ik daarnaast nog een paar berenpakjes liggen
Ik vond het niet handig om de voetenzak van de maxicosi telkens los te moeten halen (gordels zitten er doorheen), dus toch liever iets aparts.
Wij gebruikten gewoon een wiegdeken en een wieglaken, daar overheen nog het dekje van de kinderwagenbak. En als het heel koud was wikkelde ik hem nog in een wikkeldeken.