Ju-Ju-Be: tassen, luiertassen en accessoires Ju-Ju-Be Be Connected - stroller clips Zo'n haken en ook erg mooie en praktische luiertassen zijn er ook van ju-ju-be; zie websites. Je tas moet wellicht wel haakjes hebben; een band in zo'n kleine clipjes weet ik niet of dat past.
Ik neem vaak ook nog een omslagdoek/badcape mee, voor consultatiebureau bijv. En veel hydrofiel luiers
gebruik nooit een luiertas maar altijd een gewone tas waar ik alles ingooi .. de meeste luiertassen vind ik veel te stijf en ook niet mooi en eigenlijk gebruik ik die tas alleen als ik naar het CB moet. Ga ik gewoon weg, dan gaan doekjes, luiers en drinken gewoon in mijn normale tas.
Ik heb ook een gewone tas. Voor een tientje gekocht op de markt. In vrolijke felle kleuren. Alles past erin. Luiers, doekjes, reservekleding, flessen, poedertorentje etcetcetc. Ik hoef niet zo'n compartiment om water warm te houden, want als we weggaan dan neem ik toch een thermosfles met water mee en dat blijft heel lang op de juiste temperatuur.
De luiertas van Mutsy kan bevestigd worden op de rugzijde van de buggyzit. Daarvoor zit er een speciale "rail" op. Voor bevestiging aan de stang zitten er clipjes aan de tas vast....