Hallo meiden, Ik weet niet of ik deze topic in de goede rubriek heb gezet maarja... Ik ben nu 33 weken in verwachting, dus moet is op gaan schieten met versieringen.. Nu wil ik zo'n leuke 3d ooievaar die door de ruit heen vliegt zo groot mogelijk haha Maar ik wil ook leuke vlaggetjes, ballonnen en raamversiering... Ook willen we een leuk bord in de tuin.. ik ga van de week bij iemand kijken die ze maakt... Maar weet er iemand leuke site's voor die vlaggetjes, ballonnen en overige versiering??? Ik heb laatst ook ergens gezien iemand die versieringen had met een echo foto en naam van de kleine... misschien weet iemand waar je dat kan laten maken?? Ik hoor graag alle dingen want dan kan ik die site's is rondspeuren... Moet nu echt op gaan schieten met bestellen maar vind het zoo moeilijk!!hihi
Vlaggelijnen, ballonnen e.d. zijn echt overal wel te koop. Hema, prenatal. En niet te vergeten bij feestwinkels waar je ook pruiken/ verkleedkleding enzo kan kopen. Als je gewoon googled dan vind je een enorm aanbod aan spul. Typ bijvoorbeeld feestwinkel en een stad waar je vlak bij woont, dan vind je wel een feestwinkel in de buurt. Typ bij google geboorteversiering in.... en je krijgt ook weer veel aanbod. Bij ons is het overigens gebruikelijk dat iemand anders een bord in je tuin plant.... de vriendengroep van mijn vriend heeft er 1 dus die zal straks wel weer komen. Alle namen van de kindjes staan erop. En een paar van mijn vriendinnen (klein clubje) heeft ook een bord. Shop ze!
Hoi Marijntje!! Thnx voor je reactie...!! Wat een leuk iets zeg een geboorte bord met vrienden... had ik nog nooit van gehoord!! nu is het zo dat wij niet heel veel vrienden hebben.. en ook degene die we nog wel hebben (sorry hoor beetje gefrustreerd hihi) willen geen kinderen of zijn al te oud voor kinderen o.i.d. Dus ga toch zelf maar op zoek haha Maar die versiering die overal te koop is vind ik juist niet leuk omdat iedereen die al heeft haha ik vind die speciale met een echo foto etc. zoo leuk maar weet niet waar ik die kan vinden... (ik ga nog maar ff googlen)
Hoi Anoessie, Wij hebben voor de geboorte van onze zoon op www.hetleveniseenfeestje.nl een slinger besteld met daarop:"hoera! [naam zoon] is geboren!" en bij www.mymms.nl m&ms met z'n naam er op. Veel plezier!
Groot gelijk hoor! Misschien heb je nog broers of zussen/ of je partner. Dan kun je jullie bord wellicht ooit nog eens als verrassing in iemands tuin planten. En je zoekt dus iets origineels; groot gelijk, vind ik ook altijd leuk Er is vast veel te vinden. Een stoffen vlaggenlijn met de naam van jullie zoontje is misschien een leuke tip. Er zijn diverse websites die dit aanbieden; wordt dan zelf gemaakt. Op marktplaats staan vast ook wel mensen die dit maken en hier adverteren. Ik wilde die toen eigenlijk voor Lotte maar is er niet meer van gekomen, haha. Lotte wil nu graag vermaakt worden dus heb geen tijd om voor je te googlen. Misschien lees je later deze week nog iets van me. Ben zelf ook op zoek naar leuke dingen voor onze nieuwe baby (waarvan we het geslacht niet weten dus ga meisjes lijstje en jongens lijstje maken met wensjes, haha) O ja, bij hema maken ze ook raamstickers, is wellicht ook een tip voor je. Groetjes!!
Voor Julie hadden wij zo'n plastic-achtig bord laten maken dat met zuignappen op het raam zat. Stond erg leuk, in het knalroze. Nu heb ik het bord op haar slaapkamerdeur hangen. display meisje 50 x 50 roze | Geboorteraamdisplays | geboorteXpress
Hier kan je de ooievaar kopen: 3D geboorte ooievaar vliegt door het raam - te koop en te huur regio Utrecht geboorte aankondiging
@ Jetje76 Thnx ik heb ze gelijk opgeslagen in mijn favorieten ga ik morgen is op mn gemakkie bekijken echt kei leuk!! @ Marijntje28 Haha ik wil idd altijd wat aparts er zijn zoveel slingers etc. die iedereen al heeft (er zijn hier in de straat de laatste weken veel babytjes geboren en overal hangen dezelfde slingers haha en gewoon van die saaie hoera een jongen of hoera een meisje @ Miffy77 die plakborden voor aan t raam zijn ook echt kei leuk ja maar wij hebben een lange voortuin dus dan zien mensen t niet en ze moeten natuurlijk wel zien dat ONS wereld wonder is geboren hahahaha maar thnx vind t wel kei leuk!! @Roses thnx voor die ooievaar site!! @ Big Wish ja idd bij de Xenos zijn ze niet duur maar bij alle xenos winkels waar ik de afgelopen tijd ben geweest zijn ze niet meer! Dat heb ik nou altijd he alles is altijd op brrr... Ben ook al weer 4 weken bezig om mijn Prenatal kadodoos te krijgen maar die krijgen ze constant maar niet binnen grrrr...