pfoehhhh lastig hoor zoektochten naar luiertassen en dan ook nog dat ik er niet TE duur bij uit wil zijn dus heb marktplaats eens bekeken kwam wallaboo tegen, die vind ik wel echt leuk hoor!!! maarja ervaringen?? op marktplaats staan nog een aantal van model XL ook veel Nore... hier mensen met ervaringen?? of iemand die hem weg wil doen ? ben benieuwd!
heb een zwarte wallaboo XL over kunnen kopen via Marktplaats 25,- inclusief het verzenden nou ben benieuwd!!
Ik heb de roze wallaboo, ook overgenomen van iemand via mp. Ziet er helemaal perfect uit! En ik ben er heel blij mee, alles wat ik mee wil nemen past er gemakkelijk in. Heb geen xl ofzo. Ben gek van wallaboo. Heb de voetenzak ook (wel nieuw gekocht) en daar ligt ze vrijwel dagelijks in als ze even in de maxi cosi gaat. Geweldige spullen.
XL is het model die is groter dan de andere modellen geloof ik (en niet meer in winkel te krijgen) ik hou wel van groot.... dus als het goed is komt deze tas een deze dagen bij me aan de deur met meneer postbode http://www.kinderwagensupply.nl/Kinderwagens/Groot/16201.jpg
hij is binnen!! jeeeeej ik had wel ff zo iets van, euuh wow! hij is echt groot maar supergaaf!! kan ieder geval genoeg meezeulen voor ons frummeltje!