Ik heb er één van Pip gekregen van mijn ouders, lekker vrolijk, op en top voor een meisje. Mijn vriend gaat daar gewoon mee rond lopen hoor, die houdt ook regelmatig even mijn handtas vast, haha.
Ik ga zelf een maken van jeansstof met binnenvoering rood met witte stippen. mijn man vindt het leuk, maar het maakt hem niet echt veel uit.
Wij hebben gewoon een zwarte luiertas met 1 wit streepje. Zat gratis bij de kinderwagen Niemand loopt voor paal gewoon lekker neutraal. Je gebruikt het maar zo kort!
als je even de tijd neemt tot en met september dan zijn er de mama mazzeldagen bij Prenatal en daar hebben ze een zwarte luiertas met veel vakken (zooo handig hoef je niet lang te zoeken) die normaal 40 euro kost maar dan een stuk minder!
Deze hebben wij ook, manlief heeft hem uitgezocht, hij had eerst een andere uitgezocht maar die was 4x zo duur, deze vind ik ook mooi en kan voor allebei.
Aan mij zal je niet veel hebben, wij hebben een knalroze (met bloemetjes ) van Oilily. Maar mijn man loopt daar ook gewoon mee.. Maargoed hij is wel wat gewend, hij moet ook vaak mijn handtas dragen
Je hebt van Armani hele mooie tassen, niet eens zo walgelijk duur ( rond de 100,- en die lelijke tassen kosten zomaar rond de 60) en daar loopt je kerel tenminste niet mee voor schut. Had hier hetzelfde namelijk.....
Wij kregen een zwarte (merkloze) tas gratis bij de wagen. En toen die tas overleed, heb ik een effen lichtblauwe tas gekocht van het merk Mutsy. Die is ook vrij neutraal verder. Ik zou trouwens echt niet zonder kunnen hoor. Als onze zoon naar de gastouder gaat, zit er echt wel wat meer in dan een paar luiers en een pak billendoekjes. (eten en drinken, slaapzak, 's winters een pyjama, reservekleding)
Ik houd wel van roze en bloemetjes. Maqr wij hebben een blauwe van Childwheesl, passend bij de kinderwagen. Maar eigenlijk gebruiken we hem amper/niet...meestal gaan de luiers + doekjes + fles/flesvoeding + reservekleding in een andere tas. En mijn man gaat zelden tot nooit zonder mij met ze weg, dus daarvoor hoef ik ook geen 'manvriendelijke tas' te hebben.
Luiertas van Kitsch Kitchen kopen? | Luiertas webshop Deze hebben wij... Het was de enige waarmee mijn vriend over straat durft Mooi zwartwit..
Deze van prenatal, lekker neutraal, en veel ruimte! En steviger dan de tassen die ik hiervoor had.. Prenatal - verzorging - Verzorgingstassen - Prenatal - Prenatal verzorgingstas unisex Gebruik ook vaak een gewone eastpack rugzak (met verschoonmatje Prenatal - verzorging - Verzorgingsartikelen - Prenatal - Prenatal Verschoningsmatje ) Of een gewone handtas met luieretui
Hier vooral gekeken naar de prijs en de bevestiging aan de wagen. Is dus gewoon een zwarte simpele tas geworden. Echt geen 80 euro of meer over voor een tas....