Hier een bebe-jou. Gezellige kleurtjes. We hebben een blauwe, we krijgen een meisje maar mijn man vond de blauwe acceptabeler dan een roze
Wij hebben deze: Babymoov Free Hand Black/Grey | Tassen | Baby-Dump Lekker neutraal en tot nu toe lijkt het een heerlijke tas!
Ju-Ju-Be: tassen, luiertassen en accessoires Ik heb een Behave gehad van Ju-Ju-Be en was daar heel blij mee. Het lijkt leer, maar kan wel in de was. En er is erg goed nagedacht over de lay-out. De ritsen worden ook gebruikt voor tassen van LV en lopen opvallend soepel. Ze hebben meerdere modellen die ook geschikt zijn voor mannen.
Hij is leuk hè! Wij hebben ook een geboortekaartje in deze stijl dus helemaal leuk zo samen. Komt ook doordat vl en ik elkaar vroeger bij de post hebben ontmoet, zit dus ook nog een verhaal achter bij ons. Maar hij ziet er echt praktisch uit, lekker groot en alles erop en eraan. Volgens mij gaan wij daar heel veel plezier van beleven.
Hier een zwarte luiertas vd Hema. Past bij onze antraciet kinderwagen Manlief mocht ook kleur vd kinderwagen uitkiezen(rood, creme of antraciet), omdat hij er straks ook mee moet lopen. Rood zag ie niet zitten en creme vonden we allebij te "besmettelijk". Tas al eens eerder gezien bij Hema, dus past er perfect bij. Overigens, ik hou met alles rekening met man, kamertje word ook niet teveel poeha. Gelukkig hebben we allebij enigzins dezelfde smaak.
Wij hebben deze en vind hem wel vrij neutraal Prenatal - verzorging - Verzorgingstassen - Little Company - BL Soft Leather Look Taupe. Past goed bij de kinderwagen
Wij hebben een witte tas van adidas gekocht. daar past alles in, hij past goed bij onze kinderwagen en zowel man als ik kunnen ermee over straat!
Wij hebben ook een neutrale, hij is echt heel groot dus past enorm veel in Luiertas Totem Tote Bag, Grey van Little Company? www.BabyTas.nl!
ik heb de luiertas van lief! daar loop me man ook mee, en als het een meisje zou zijn zou ik juist wel lekker veel roze en bloemetjes doen! maar idd er zijn niet zulke leuke luiertassen behalve die van Fab. maar die kost wel 220 euro!
Ik heb een armani luiertas donkerblauw. Eigelijk gebruikt mijn vriend hem vooral vaak. Ik stop zelf de spullen gewoon in mijn handtas. Ik zoek eigelijk zo een soort tasje waar een verschoningsmat inzit en plek voor luiers en doekjes voor in mn handtas. Iemand een idee waar ik dat kan halen?
De tassen van little Company zijn zoo mooi maar vind luiertas overbodig Als mijn tweede komt gebruik gewoon mijn eigen tas, zijn ook altijd groot zat
Little Dutch verschoningsmatje grijs ster - IKenIK.nl bol.com | Snoozebaby - Easy Changing Luier Verkleedmatje - Hippo Grijs | Baby bedoel je zoiets??
Wij hebben een Wallaboo Nore. Mijn man vindt hem ook erg mooi en durft daar zeker mee over straat! Wallaboo luiertas Nore - chocolate, praktische luiertas waarbij aan alles gedacht is, voor een voordelige prijs.
https://www.google.be/search?q=postmanbag+adidas&client=firefox-a&hs=Vwg&rls=org.mozilla:nlfficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IxOKUeTZGKa_0QW_74GIBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1620&bih=920#imgrc=PjSxWY-ZZJxlaM%3A%3Bcq1aCbtkwtBQEM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn.idealo.com%252Ffolder%252FProduct%252F3192%252F6%252F3192688%252Fs3_produktbild_gross%252Fadidas-adicolor-airliner-pu-vintage-brown.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.idealo.co.uk%252Fcompare%252F3192688%252Fadidas-adicolor-airliner-pu-vintage-brown.html%3B300%3B250 Wij hadden deze (hopelijk werkt de link). Stoere tas en achteraf prima te gebruiken als sporttas. Ook helemaal niet duur geloof ik.
Hebben wij ook de tas van! Ik wilde ook niet zo'n vrouwelijke tas met bloemetjes ed..Vind het ook geen gezicht als een man ermee loopt.
Ik wil graag de cowboysbag! Ik heb al een cowboysbag gehad en was daar heel tevreden over.. (dan geen luieruitvoering) Past lekker veel in en hij is unisex. The Diaperbag Luiertassen Cowboysbag
Ik heb de zwarte van maxicosi. Zelf roze bloemen op gedaan. Vl vond dit niet erg. Nu hebben we een roze tas van woezel en pip