luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bengel, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ik ken het gevoel :D Ik kan niet wachten om met mijn tas te gaan showen!

Op www.lepetittom.nl staat altijd wel een tas in afslag (momeneel de Society Satchel Huckleberry Swirl Cake Luiertas). Ikzelf heb er enkele weken geleden een schitterende backpack gekocht met 50 EUR korting (89 ipv 139) zie plaatje in mijn album! Mss gewoon de site in het oog houden!

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    http://www.babycare.nl/product_info.php ... cts_id=863

Deze tas hebben wij, in het zwart met witte stiksels. Wij hebben de oranje stokke kinderwagen, dus wilde niet een te felle tas erbij en mijn man vond tassen met opdruk niet zo leuk en aangezien hij er toch ook mee moet lopen ;) Vond het wel handig dat er drukknoopjes aan het hengsel zit, waardoor i makkelijk aan het stuur vast te maken is. (das bij sommige kinderwagens niet nodig, bij de stokke valt i er anders af) Binnenin zitten ook nog 2 isolatie vakjes en natuurlijk een verschoonkussentje.

3. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    ben met je eens. Ze zijn heel mooi. Hier is de link van de site. Je kan via de website online bestellen.

http://www.lepetittom.nl/

4. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Wij hebben een 'gewone' tas als luiertas gekocht. Een mooie paars met gele converse, kleurt leuk bij de groene Quinny (we hebben misschien een wat typische smaak). Veel vakjes, en gewoon een handdoek er in als matje en klaar..

Ben benieuwd of het ons gaat bevallen!

5. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    @rooos: mocht de handdoek niet bevallen kun je ook altijd nog los een verzorgingsmatje kopen, maar misschien is dat helemaal niet nodig.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb de Wallaboo XL gekocht!

Deel Deze Pagina