Ik heb een luiertas van KitshKitchen (van dat tafelzeil) lekker roze met bloemen. Ik heb 'm gekocht als werktas, maar het bleek een luiertas te zijn. Als beebje een jongetje is, neem ik wel een andere, mijn mannetje vindt 'm namelijk niet zo mooi. Maar als beebje een meisje is, mag mannetje dus echt met de roze bloemen tas over straat Ik kan je niet adviseren of de tas handig is als luiertas. Als werktas voldoet 'ie prima
ik heb bij onze stokke een luiertas bijgekocht en is inderdaad klein. wel goed voor even hoor. ik heb er 1 van oillily bijgekocht , maar dit is een weekendtas. veel vakken en ook een groot vak. erg handig voor als je langer weggaat. heb nog 1 namaak oililly, maar deze heeft over de stof een laag plastiek. dus ideaal bij slecht weer en is ook weer een tussenmaat van de andere 2 omdat ons meisje dikwijls meemoet naar verschillende dingen was het voor ons dus belangrijk vanalles wat in huis te hebben.
Ik heb een luierrugzak die wij van de verzekering hebben gekregen (IZZ). Tot nu toe voldoet hij prima.
Ik heb een tas van Pip Studio. Eerst had ik een officiƫle luiertas (van de aldi) maar die was te klein. Deze tas is echt enorm groot en er kan echt alles in. Hij was wel duur, 60 euro. Maar het geld dubbel en dwars waard
Ik heb een luiertas van Wallaboo (zie album), heb hem nog niet on gebruik, maar volgens 'de experts' in mijn omgeving is hij goort genoeg! Ik vind het een mooie, neutrale luiertas, ik ben niet zo van d eprints enzo... De tas van TS vind ik ook echt super, ik zou hem gewoon kopen! Je kunt van Wallaboo ook 'Essentials' (verschoningsmatje e.d.) kopen om in een gewone tas te doen