wie weet bij welke babywinkels je flinke kortingen/extra's kunt krijgen als je veel koopt (kamertje, wagen, box, maxi-cosi)? Als ik die prijzen zie dan denk ik dat er wel wat te onderhandelen valt.... Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben een hoop bij Babypark gekocht (wagen, box, meubeltjes), daar krijg je staffelkorting. Daar bovenop hebben we gewoon wat onderhandeld over de prijs en er op die manier nog wat extra afgekregen. Ik was eerst naar Babydump geweest, maar daar werd ik zo waardeloos geholpen en uiteindelijk waren we bij Babypark nog minder kwijt. Bij Gardo ook wel wat onderhandeld, maar die deden amper wat van de prijs af. Bij het afleveren van het kamertje kwam er een heel klein barstje in de lak van de kast (ik kan het barstje niet eens meer terugvinden) en toen konden we kiezen tussen een nieuwe kast of een cadeaubon van 100 Euro. Voor dat laatste gekozen. Overal kun je wel onderhandelen, die spullen zijn zo duur.
Inderdaad bij Babypark (Kesteren), daar hebben wij ook nog 20% van de oorspronkelijke prijs afgekregen!