Luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Melissa001, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goed dat ik dit topic tegen kom. Heb namelijk nog geen luiertas uitgekozen omdat ik degene die bij de kinderwagen hoort niet mooit vond en errrug duur. Dus ik ga morgen maar even bij de Hema kijken dan! Als ze niet uitverkocht zijn door dit topic:p;)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hema!
    Zoals mijn voorgangster al zeiden; Groot, stoer, veel vakjes, handig in gebruik, veel ruimte en kan zooooveel hebben!

Hiervoor had ik er een van de prenatal en daarna van little company maar er zat te weinig ruimte in of de ritsen gingen stuk...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Er staat bij dat ie tijdelijk niet leverbaar is! Hopelijk hebben ze m dan wel in de winkel en alleen niet via inet!

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
  6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb twee kiplingluiertassen gekregen. Normaal zijn die 80 a 90 euro p.s. Het fijne aan die tassen is het volgende:

Heel veel grote vakken en een apart verschoningsmatje die gewoon in de was kan :D Kortom ben erg blij ermee..

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daar twijfel ik niet over, maar ik heb het linkje geplaatst zodat je een beeld van de tas hebt;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zojuist de luiertas van de Hema cadeau gekregen van mijn schoonmoeder :D
    Tas is helemaal geweldig :)

9. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Oilily heeft nu allemaal tassen in de uitverkoop op hun site met hele hoge kortingen. Daar hebben wij onze luiertas besteld en er ging zo'n 50% korting vanaf. We hebben hem zondags besteld en de dinsdag erna was ie al geleverd. Ook een hele snelle service dus.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja snap ik;) Dank je!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik krijg door een actie van Babypark een bijpassende tas bij onze Maxi Cosi Mura 4, maar ik heb zo'n vermoeden dat ie aan de kleine kant is. Maar even afwachten tot we de wagen hebben

12. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik liep net in de hema tegen een verzorgingstas aan. 19,95.. meteen gekocht. superleuk, en NERGENS zijn ze zo goedkoop volgens mij.
    alles zit erop en eraan en hij is grijs

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
  14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Echt heeeeeel veel noemen die van de Hema, dus ik moet toch maar snel een keer gaan kijken dan!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb er een van oilily gekocht bruin met bloemen :) en mijn man gaat die gebruiken van de maxo cosi mura 3 :) hij wilde niet met bloemen lopen en ik wilde er altijd al een van oilily :) hij was wel wat prijzig, maar je neemt hem ook overal mee naartoe dus wilde ik ook echt een leuke :)

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik heb een tas van ju-ju-be.
    Super fijne tas, maar wel prijzig.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb de hema tas net gehaald, heb m verder nog niet bekeken. Vind m niet zo mooi, maar hij is niet duur en hoorde er zoveel positieve dingen over. Dit is er tenminste wel eentje waar we allebei mee gezien kunnen worden hihi:p

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vind de Hema tas juist niet lelijk, wel is hij gewoon simpel qua uiterlijk :) Ik vind hem juist lekker neutraal. De meeste tassen zijn zo....kinderachtig. Met bloemetjes en felle kleurtjes.. Op zich wel leuk, maar niet elke dag :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vind m ook niet lelijk hoor, maar ook niet mooi snappie? hihi. Gewoon simpel zoals je al zei;)

Deel Deze Pagina