Hallo Allemaal, Ik wil graag weten of Noppies kleding echt zo klein valt, vind het er namelijk altijd erg klein uitzien in de winkels. Groetjes
ja het valt klein en smal. Ik vind het bij pasgeborenen echt super zitten. Maar op een gegeven moment werd sem wat breder en zat het niet meer mooi. heb nu ook erg veel noppies in de kast voor de kleine meid
Ik vind het geweldig merk namelijk. Maar koop jij voor een pasgeborene dan 56 ipv 50 aangezien de meeste kindjes al niet gewoon in 50 passen dus zal 56 van Noppies wel oke zijn toch?
nee ik heb 50 maar mijn eerste kindje paste best lang in 50 en dit kindje is nog kleiner haha. Ik heb nu 50 en 56 en 62 gekocht maar neem 50 mee naar het zh.
Noppies valt inderdaad vrij smal. Maar het is ook maar net wat je mooi vindt natuurlijk! Ik vind het niet mooi als kleding wijd en slobberig valt, maar juist wel als het netjes aansluit. Mijn 2e dochter van 4100 gram heeft nog wel een goeie maand maat 50 (ook van Noppies) aangekund hoor. Moet ik er wel bij zeggen dat ze na 4 weken nog steeds aan de 4100 gram zat hoor...
Noppies valt idd erg smal en niet zozeer klein. Mijn meisje zat in haar jurkje en legging opgepropt en de naden van de legging waren zichtbaar op haar been. Dus hier geen succes.
Noppies valt idd vrij klein. Als I. overging naar een volgend maatje dan was Noppies het eerste dat paste. En tegen de tijd dat de rest van dat maatje mooi zat, was Noppies eigenlijk alweer te klein. Maar ik vind het perfect voor die overgang! Inmiddels zit I. in maatje 80 en is ze van zichzelf smal. Nu zou ik haar het liefst alleen maar Noppies aantrekken Vind t zo'n leuk merk!
Ik vind Noppies inderdaad klein vallen, niet eens zozeer smal, maar mouwtjes zijn al snel aan de korte kant.
Jesse was 3930 gram en 53cm bij geboorte en heeft ook nog wel een maand maat 50 van Noppies aan gehad. Ik vond het heel mooi vallen, wel wat smaller, maar dat vind ik juist mooier dan wanneer het echt om het lijfje zwabbert omdat het veel te breed is. Van korte mouwtjes hier geen last gehad (en Jesse heeft echt geen korte armpjes, integendeel). Voor de tweede komt hier zeker ook weer Noppies in de kast te hangen (nog een paar dagen tot de pretecho, dan is het shoppingtime ).
Noppies valt inderdaad klein wat Amaryllis zegt was hier ook zo noppies paste altijd als eerste omdat het mooi aansluitend valt en niet zo slobberig. Mijn smalle kindjes zat/zit het perfect, maar als je een bolle baby hebt vind ik het minder mooi en je hebt snel een grotere maat nodig.
*Noppies fan meld zich*. Hier hangt de kast voor 95% vol met Noppies. Wij hebben een slanke dochter (naar vergelijk iets langer dan breed) en daar past het zo goed bij! Sluit mooi aan en toch lang genoeg en mooie mouwlengte. Veel andere merken zien er al snel slonzig uit bij haar... Hier een ukkie van 49 cm en 2900 gram en die heeft zeker 4/6 weken maat 50 gedragen en toen nog wel tot de 3/3,5 maanden maat 56.
Een tikje klein maar vooral smal. Voor mijn meisje is het ideaal, sluit mooi aan! Ik heb het eerste vestje voor de baby gekocht van Noppies, en dat is een maatje 56. Hopelijk kan ze daar de eerste weken mee doen!
He Ladycake! Ik heb nu een aantal pakjes gekocht van noppies en heb het vergeleken met andere merken pakjes van dezelfde maat en het valt indd klein en smal maar vind dat wel fijn! Ik ben dol op dit merk! Kan het blijven kopen haha....
Bedankt dames! Dat is mijn probleem dus ook, vind het een geweldig merk. Moet alleen zeggen dat ik al veel te veel kleertjes heb haha Maar jah...een koopgrage mama
Wij hadden ook veel Noppies, maar net als wat een aantal anderen al zeggen. Als ze van de rest nog 56 aan had, dan paste Noppies in maat 62 al. Maar verder vind ik het echt super kleertjes!
Hahaha ik ken dat hier nog zo'n koopgrage mama! en heb ook veelste veel kleertjes! Vooral nu op de noppies site ook nog eens uitverkoop is oeh moet echt stoppen met kopen
Ja om in te slaan zit je nu in een goede tijd! De winter van 2011/2012 is op kleertjes.com 30%, de nieuwe collectie is net binnen (leuheuk! en als je even zoekt via google staat er een 10% kortingscode) en op noppies.com is de zomercollectie van 2011 nu 50% en die hebben nog veel! *Kortom, hier is weer flink ingeslagen, Noppies rules *