Ik was deze 2 buggy's aan het kijken. Eerst wilde ik de techno vanwege de zonnescherm die helemaal naar beneden kan. Maar de wielen zijn groter en de buggy is ietsje zwaarder. Wat zijn jullie ervaringen met beide buggy's? Waarom kies je de quest of de techno xt? Gaat de quest moeilijker om te duwen naarmate je kind zwaarder wordt? Wij nemen de buggy altijd naar de gate als we met vliegtuig gaan. Die techno xt lijkt me een beetje te groot/zwaar vanwege de wielen. Ik lees graag ervaringen van jullie.
Eigenlijk hoef je maar 1 optie te kiezen, gaat de buggy mee op de fiets? Zo ja dan kies je de quest. Neem je de buggy niet mee op de fiets dan zou ik zeker de xt kiezen. Grotere wielen idd maar dat voel je ook tijdens het duwen. Je voelt het verschil pas wanneer er gewicht in de buggy zit. Ik had mijn nichtje van 5 meegenomen en dan pas voel je goed het verschil. Ik zie mezelf niet fietsen met 2 kids en een buggy op de fiets
Hier een techno xt gehad heerlijke wagen en door de grotere wielen kan die net wat meer aan, wat ruiger terrein en dat soort dingen hobbelt ook wat minder, en dat was heerlijk mijn zoontje heeft er veel uren over hobbelige keitjes heerlijk in liggen slapen en nergens last van gehad. Hier ging die niet mee op de fiets
Ik fiets bijna nooit. Ik ga altijd met de auto. Alleen ik ben niet zo lang, 1,65m. Die techno xt leek me net te zwaar. Heeft iemand de techno meegenomen tijdens vakantie met vliegtuig? Ik ga nog een keer naar de winkel en mijn 5 jarige zoon meenemen om de buggies te testen.
Ik heb de techno vorige week nog meegehad met het vliegtuig, geen enkel probleem! Werd niet eens naar gekeken.
Zoveel zwaarder is de techno echt niet misschien in kilo's maar in gebruik merk je er erg weinig van hij ligt alleen net wat steviger op de stoep dan een lichtere wagen en de handvatten zijn in hoogte verstelbaar hoor. Ik kon erachter maar ook mijn man met gemak.