Luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
  2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
  4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb de tas van mutsy. Die heeft één groot vak en twee kleinere. In 1 van die kleinere vakken zitten weer drie uitsparingen voor flessen. In één van de tussenschotten zit een klein ritsvakje voor platte dingen en ook aan de buitenkant zit nog een klein ristvak. Ik vind hem handig. Met de oudste paste makkelijk alles erin als hij naar de gastouder ging (drie bekers drinken, slaapzak, broodtrommel, fruit, pyjama, reservekleding en natuurlijk de luiers.
    Enige nadeel is eigenlijk dat het matje vrij klein is, maar daar gebruik ik gewoon een andere voor.

Wat ik ook fijn vind is dat je hem ook met een rist wat platter kunt maken als je minder spullen bij je hebt, dan is het niet zo'n enorm ding meer.

Nu gebruik ik de tas voor de jongste en oudste samen. Ze gaan niet naar de oppas, dus slaapzak e.d. hoeft er niet in. De oudste heeft ook geen luiers meer nodig. Maar ik doe er wel reservekleding voor hem in (en voor mezelf ook vaak een extra shirt, baby is nogal een spugertje.) Dat past er allemaal echt makkelijk in en dan kan ik er ook nog wel wat boodschappen in kwijt.

5. Mamasita93

28 feb 2014
    70
    0
    0
    Bij mn oudste had ik een luiertas voor €10.00 bij de kruidvat gehaald , diverse kleuren etc. Ik nam gewoon simpel zwart. Met van die wit kanten randjes. Kostte dus vrij weinig voor een luiertas & er zat een flessenhouder + verschoningsmatje bij. Nu de 2e er bijna is gebruik ik deze gewoon weer.

Bij de kruidvat hebben ze nog steeds regelmatig luiertassen te koop.
    & wil je een specifiek merk dan adviseer ik beslist.nl zodat je kunt zien waar dat merk het goedkoopste is :D

Deel Deze Pagina