Hallo meiden ! Binnenkort willen wij een kinderwagen aanschaffen. We willen graag een joolz kinderwagen. Maar nu de kleur nog ! Ik vind parrot blue erg mooi, maar mijn vriend vind elephant grey mooier. Hij vind dit een " neutralere" kleur voor een meisje, aangezien we een meisje krijgen. Maar ik vind dat parrot blue ook voor een meisje kan. Wat vinden jullie ?!
Ik vind de blauwe mooier, en blauw kan prima voor een meid. Onze buggy is ook blauw en ik vind dat geen probleem voor een meisje
Wij hebben een nog veel blauwere kinderwagen voor onze drie meisjes gehad. Een enkele keer wil men er dan automatisch vanuit gaan dat er een jongetje in de wagen ligt, maar dat maakte ons niet uit. Wij vonden het blauwe gewoon mooi Gewoon samen beslissen welke kleur het gaat worden even los van het neutraler of jongens/meisje stukje. Gewoon wat vinden we mooier: je gaat er een flinke tijd tegenaan kijken waarschijnlijk
Ik vind de blauwe mooier, en een stuk frisser dan die andere kleur. Donkerblauw combineert ook goed met roze, dus met de accessoires kun je prima duidelijk maken dat er een klein meisje in ligt!
Blauw kan prima voor een meisje. Onze dochter heeft ook een blauwe kinderwagen. Persoonlijk vind ik grijs niet mooi
De blauwe kan ook goed voor een meisje. Ik heb oor de grijze gestemd omdat ik deze kleur veel mooier vind, vooral voor een meisje.
Wij wilden eigenlijk de Elephant Grey, maar vonden m toch te groenig. Hij is niet echt grijs. Nu de Joolz Day Studio Gris besteld. Wel echt mooi grijs en qua stiksels een stuk mooier. Ietsje duurder alleen, maar dat hadden we ervoor over.
Wij hebben de parrot blue besteld, ok, het is hier een jongetje maar ik vind dat ie bij een tweede ook evt. Prima bij een meisje kan . Echt mooie kleur is het en wat hier boven ook al gezegd werd: met andere kleurtjes combineren kan prima!
Blauw kan prima hoor, leuk juist met roze! Met accessoires kun je heel veel doen. Wij hadden voor dochter de joolz nautic (rood/blauw/creme) en een donkerblauwe Silvercross. Beide opgeleukt met lekkere girly laken/deken/speeltjes en dat komt alleen maar goed uit nu er jongen onderweg is