Luiertas!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DTtje, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    en omdat ik hier zoveel diaperbag (?) lees is dat voor mij al een teken om die niet te kopen. Als jou die laptoptas handig lijkt zou ik die gewoon nemen. Veel vakjes schijnt wel handig te zijn.

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Prijzen vallen vaak wel mee hoor, heb de mijne bij de babydump gekocht samen met de wandelwagen
    Hierdoor kreeg ik 40 euro korting op mijn tas.. 50 euro ipv 90 euro

3. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Idd, er zijn ook zat goedkopere maar voor een normale echt leren handtas betaal je ook gewoon veel geld.

4. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hier een grote tas van primark! :D

Bij de eerste wel een luiertas gekocht maar ben er een beetje op uitgekeken. Nu een mooie grote tas bij primark gevonden die prima door kan als luiertas. Voor 15,-! Zie wel hoe lang hij mee gaat haha

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb deze twee verzorgingtassen, en ik ben zeer tevreden ☺️.

6. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb er 1 van Wallaboo een rode suède heel fijn ding

7. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Dit!

8. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik een blauwgekleurde weekendtas van de Kruidvat. Was geloof ik 8 euro, met vakjes aan de buiten en binnenkant. Lekker groot, makkelijk om te dragen en leuke kleur.

Moet zeggen dat ik mijn luiertas sowieso niet vaak gebruik, alleen als we een dag naar familie gaan. Manlief loopt er dus nooit mee in het openbaar. Als ik naar het winkelcentrum ga of ga wandelen blijft de tas thuis. Heb laatst een hele dag gewinkeld in Duitsland. Had een stel schone luiers, doekjes en set kleding mee. Ging prima in een klein plastic zakje onderin de buggy.

Verschoningsmatje nog nooit nodig gehad, ik verschoon zoonlief altijd op bed/op een kleed/op de grond met een dekentje onder hem. Ben daar misschien ook wel makkelijk in...vind het onnodig om veel geld neer te tellen voor gewoon een tas (want dat is het uiteindelijk).

Edit: Dit is hem trouwens: http://i95.photobucket.com/albums/l143/Nina-Elisa/kruidvattas.jpg Blijf hem ook gebruiken als de 2e er is, hij is groot zat.

9. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Thanks voor al jullie reacties!cowboybag is wel erg gaaf!

10. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Er kwam na een vervelende spannende week in het ziekenhuis vandaag een pakketje met de post.. Met daarin de Koeka cowboysbag! Superlief cadeau van mijn man. Ik vond hem heel mooi maar eigenlijk veel te duur, maar oooo hij is in het echt nog gaver dan op de foto's, niet alleen als luiertas maar ook voor daarna!

11. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou ik heb wel een afrader en dat zijn de tassen van little company. Bijna een jaar in gebruik (niet eens intensief) en nu al hengsel en rits kapot (n)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    joolz wat ontzettend lief van je man!!

13. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    wauw! Mooi cadeau zeg!

Ik ging in eerste instantie voor een zwart model van Prenatal. Niet duur en lekker veel vakken. Ik zoch echt naar een tas met veel vakjes. Super fijn ding en hij is nog steeds mooi. Met verschoningszakje en tasje voor natte en viezekleding.

Uiteindelijk kwam ik later in de stad een super mooie knalrode tas met ook veel ruimte en vakken tegen. Model cowboysbag maar een iets betere prijs.
    Het was een gewone tas. Geen luiertas en 40euro.
    Heb ze in die tijd beide veel gebruikt. Ik heb een tassentik en vond afwisseling leuk.. Uiteindelijk neem ik de rode nu nog mee naar mijn werken hij ziet er nog prachtig uit.

Een volgende keer zou ik niet neer direct zoeken naar een kuiertas denk ik. Gewoon een tas met veel bergruimte en verdelers. Uiteindelijk betaal je daar minder voor. Verschoningsmatjes kun je ook nog los kopen of je gebruikt een badlaken of wikkeldeken.

Deel Deze Pagina