Koeka boxkleed gekrompen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Carro, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via marktplaats heb ik een boxkleed gekocht van Koeka. Helaas is het kleed te klein voor in mijn bopita Brent box. Het boxkleed is 5 cm. kleiner als de afmetingen zouden moeten zijn??
    Krimpt dit kleed in de droger of hoe zou het komen dat het kleed te klein is? Of is het kleed nooit groter geweest?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik weet wel dat een vriendin van mij haar (wafel met teddy) deken van Koeka in de droger heeft gestopt en hij toen ongeveer de helft van de normale maat was geworden :( weet niet of dit bij de boxkleden ook zo is maar zou dus best kunnen.

3. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik denk dat het kleed gewoon kleiner was..
    Ik had hetzelfde met een aerosleepmatrasje.. misschien een rare vergelijking, maar deze viel aan elke zijde 3 cm kleiner uit.

In de droger lijkt mij dat het kleed meer krimpt dan 5 cm per zijde.

4. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    Ik heb zelf ook een koeka boxkleed en ik vond ook dat deze ietwat kromp nadat hij in de droger was geweest. Dus ja ik denk dat ie wat gekrompen is..

5. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Welke kleur heb je?
    En hoe groot is het kleed nu?

Ik wilde graag een boxkleed van koeka maar mijn box is 85x82 dus is koeka te groot

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik las juist net op een website dat je producten van Koeka beter niet in de droger kan stoppen ivm krimpen.

7. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Wij hebben hetzelfde merk box.. ik denken dat jou box ook niet de standaardmaat is. Wij hebben er ook een koekaboxkleed bij gekocht en deze is er ook 1 maatje groter..De kleinere variant is inderdaad een cm of 5 tekort.. overigens is een box kleed en droger ziezo niet echt een goede combi .. je kan hem beter uithangen ( ik zal niet te hard roepen want ik knal zelf ook altijd alles in de droger haha)

Deel Deze Pagina