Bedankt voor de reacties! Ik heb er een aantal super mooie tussen gezien die ik zeker zal onthouden. Tot nu toe is mijn favoriet de cowboybag denk ik
Ik heb deze! Van het merk Babymel, erg leuke tassen hebben ze van dat merk vind ik. Weet nog niet of ie handig is maar hij lijkt me wel heel handig. Ik vind m iig mooi en het is een tas wat zo een handtas had kunnen zijn. Succes met je keuze! Het zijn er zoveel om uit te kiezen...
Hier ook een fab tas, wel even een investering maar ben er super blij mee! Veel vakjes en past een hoop in.. En ook als je straks niet alleen meer met de kinderwagen op pad gaat een prima tas om je eigen spulletjes bij in te doen zonder dat je met je dreumes/peutertje met een typische luiertas opstap gaat.. Heb nog wel even getwijfeld tussen fab en cowboysbag maar vond de fab uiteindelijk makkelijker dragen.
Ik heb deze en ze is echt geweldig!!! Voor mee naar de opvang te nemen hebben we deze van Room Seven.
Luiertas Bebe-Jou Naturel | Mamaloes Babysjop Deze heb ik van Bebe-Jou. Lekker groot en naturel kleurtje. Ik kijk er elke dag even naar hahaha
The diaperbag van cowboysbag. Zitten in deze variant heel veel handige vakjes en een verschoningsmatje. Mocht ik hem niet meer als luiertas gebruiken dan kan ik hem gewoon voor mezelf gebruiken, want de buitenkant is hetzelfde als de andere cowboysbags!
Babymoov Sac City Savanne | Tassen | Baby-Dump Deze vind ik erg mooi. Ik kijk nu idd ook naar een tas die ik daarna ook nog kan gebruiken.