Hoi dames, Wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een grote luiertas en 1 waar de man ook mee over straat kan Wij krijgen er 1 van babydump ivm aanschaf meubels ed maar volgens mij past daar helemaal niet veel in. Hebben jullie ergens goede ervaringen mee?
die van de babydump is groot genoeg hoor ligt er maar net aan wat je allemaal erin wilt stoppen. Maar ik heb die tassen eens goed bekeken die je bij hun krijgt en die zijn best groot.
Ik had er ook een van babydump en die Was inderdaad prima. Je kan ook eens op Marktplaats kijken, daar staan er ook veel en vaak nieuw want je krijgt ze meestal ergens bij en als het je smaak niet Is...
Je kan bij de babydump ook eentje zelf uitkiezen en dan het extra geld bijleggen. Denk dat er weinig tassen zijn waar een man mee over straat kan kom je gauw uit op zwart/bruin zonder bloemen etc. Ik heb een lichtbruine van bebe jou. Wilde eerst een vrolijke tas in het roze maar hij heeft al zo weinig te zeggen dus maar een neutrale gekozen haha
Misschien niet de tip waar je op zit te wachten, maar geef er vooral niet teveel geld aan uit. Ik vind de luiertas echt een overschat item op de uitzetlijst. Hier gaan de paar spulletjes die ik meeneem (luiers, doekjes (voor 2 kinderen) thermofles, fles, poedertoren, romper) gewoon mee in eigen tas of in de boodschappenmand van de kinderwagen.
Hier ook zo. Heb de luiertas echt maar een enkele keer gebruikt. En als ik extra kleertjes meenam dan ging dat in haar eigen klein tasje onderin de wagen.
Mocht de criterium voor de man heel belangrijk zijn dan kun je kijken naar de Cowboys diaperbag..... Is gewoon volledig leer en dus zeker een stoere mannentas. Wel prijzig, 199,95 geloof ik.
Ik heb ook een Cowboysbag. er moet voor de tweede alleen een nieuwe rits in nu omdat mijn man dacht dat hij ook al als weekend tas kon worden gebruikt.. Hij is groot hoor maar voor 3 dagen eten/drinken/kleren/luiers enz. Niet xD.
Wij beginnen met de zwarte luiertas die bij onze Mutsy hoort. Deze is ook niet groot, maar we gaan eerst eens kijken hoe deze bevalt. Hier neemt manlief de verzorging op zich na mijn verlof dus wij wilden ook een neutrale tas. Een grotere / duurdere kan dan altijd nog.
Hier de luiertas wel heel veel gebruikt, echt versleten haast..... ☺️ Er zijn heel veel neutrale luierwassen waar een man ook prima mee kan lopen hoor! Meeste luierwassen zijn ook echt groot genoeg.
Wij hadden gewoon een rode met plaatjes erop van Lief. Het interesseert mijn vriend gelukkig geen ene moer dat hij met die luiertas de straat op moest. Overigens is de luiertas flink veel door ons gebruikt, mede door de ruimte van de tas en de vele vakjes.
Bij de eerste een paar keer gebruikt. M'n jongste is nu ruim 3 weken en ik heb geen idee waar de tas ligt. Nog geen seconde gemist (en we zijn al veel op pad geweest).
Ik heb altijd mijn eigen tas gebruikt. Vind eigenlijk alle luierwassen echt afschuwelijk. En zoveel neem je toch niet mee.
Wij hebben de luiertas van Bebe-jou, wordt hier intensief gebruikt maar kan nog prima mee voor ons 2de kindje. Manlief durft hier nog wel mee over straat 😁 Bekijk bijlage 495392
Een rugzak voldoet ook prima. Maar als je echt voor een luiertas wil gaan kan je je vriend een paar tassen laten verzamelen die hij wel okey vind en er dan 1 uit kiezen.