Hi, Ons kleintje weigert alleen te slapen (ze is nu 4 weken). Heeft er iemand ervaring met een babynestje zodat je veilig samen kan slapen? Werkt dit?
Goede vraag! Ik lees even mee. Vond een sleepyhead er namelijk heel fijn uitzien voor zo'n kleintje en een veilige manier om tussen je in te slapen. Wel nog wat prijzig, dus daar zit de twijfel nog in!
Hi, ik heb het bedje ook gebruikt voor mijn zoontje! Echt een aanrader! Alle dure euro's waard. Je hebt ook namaak maar deze zijn super onveilig. Ik heb inmiddels al de grote besteld bij Sleepyhead. De Grand. Deze gaat tot 36 maanden mee.
Wij hadden deze trouwens aangeschaft omdat ons zoontje overal van wakker schrok en heel lang ingebakerd sliep. We kregen hem gewoon NIET uit die doeken. Met de Sleepyhead was hij binnen 3 dagen eruit!
Wij hebben het uiteindelijk ook besteld. Eerste 2 dagen wou ze er niks van weten.. Dacht nog weggegooid geld.. We hebben het toch in ons bed gedaan (zodat het naar ons zou ruiken) en sinds dag 3 slaapt ze erin, ideaal!!
Ik wilde er ook 1 maar na wat googelen en dit stuk durfde ik het toch niet aan. https://www.ncj.nl/programma-s-producten/preventie-wiegendood/producten-veilig-of-onveilig/bedattributen/bedverkleiner?wiegedoodnl=1