Hoi hoi! Op een paar dingen na heb ik bijna alles in huis voor het kleintje. Ik ben nu driftig op zoek naar een leuke luiertas; nieuw gekocht zijn ze behoorlijk prijzig, maar tweedehands kan ik weinig vinden. Wie heeft wat tips qua winkel/merk waar ik een mooie luiertas kan krijgen? Mijn lievie vindt het geen ramp als ik een wat duurder exemplaar zou kopen.... Liefs, Lise
Hmm ik heb hier een heel raar verhaal over waarbij ik achteraf alleen maar kan lachen. Komt die Ik wil dus wel graag een luiertas maar manlief vind ze echt te duur (die ik had gezien was iets van 40,-). Hij is van mening dat we het ook wel afkunnen met mijn rugtas (passen net twee jassen in en dan moet je proppen). Dus wat onenigheid, volgens mij heeft hij geen enkel idee wat je allemaal mee moet nemen als je met de kleine op stap gaat (extra kleertjes Waarom??) Aangezien we nog vroeg in de zwangerschap (4 mnd) zitten besluit ik het maar even met rust te laten en het later nog eens te proberen wanneer ik een leuke aanbieding zie. Eind maart gaan we naar de 9 maanden beurs (ben nog steeds in de 4de maand). Daar staat de wandelwagen die we graag willen hebben en als we het op de beurs bestellen krijgen we ook nog eens 10% korting. Het is geen goedkope wagen maar we hakken de knoop door en gaan hem bestellen. Voetenzak erbij besteld, er zit een handige tas op de wagen die je groter kunt uitvouwen en dus ben ik helemaal tevreden. Vraag mijn man aan de verkoper wat die andere tas dan is die je er extra bij kunt bestellen, dat blijkt een luiertas te wezen (inclusief matrasje om te verschonen) kosten 99,-. Ik denk bij mezelf, gelukkig die is veel duurder dan die ik gezien had, vanavond is hij aan de beurt want ik wil een luiertas en misschien staat hij er nu wel open voor. Zegt mijn man tot mijn stomme verbazing DOE DIE ER DAN OOK MAAR BIJ DAT LIJKT MIJ ERG HANDIG. Pardon, ik sta er werkelijk waar met mijn mond open naar te kijken, mijn hoofd tolt, ik snap er niets van. Mijn man die altijd heel prijs bewust is besteld daar even een luiertas voor het gigantische bedrag van 99,- terwijl hij weet dat hij er ook 1 voor veel minder kan kopen : Terwijl ik bereid was een compromie te sluiten door voor te stellen dan een grotere rugtas aan te schaffen. Groetjes
BIj Prenatal de nieuwe collectie is heel fleurig en niet duur en ze hebben er allerlei andere dingen ook van!!
Die van de hema is goed. Is ook inclusief verschoningsmatrasje en genoeg ruimte voor de spullen. Ik heb hem nu in gebruik voor beide meiden en alles past er met gemak in. Ennuh..niet duur. Kwebbel
Ik vind de gewone weekenders van Oilily erg leuk! Maar ook erg prijzig! Ongeveer 90 euro, dat ga ik niet voor een luiertas uitgeven. Ik heb pas geleden iets soortgelijks gekocht bij de Kruidvat, 10 euro! Dus die wil ik gaan gebruiken. Dan koop ik een apart verschoningsmatje. En misschien een fleswarmhouder enzo. In ieder geval is de tas groot genoeg! Liefs Sinnamon
ik vind die van olily ook zo mooi!!!! maar van sape mag ik hem niet, hij vind ze dus niet mooi! helaas, ik heb nu een van kipling. ook een dure tas (80 euries) maar veel ruimte en opbergvakjes..... dus hier ben ik ook heeeeeeeeel blij mee,
Ik heb me via ebay eentje van kipling gekocht....ben altijd erg tevreden geweest met kipling tassen. Misschien eens op ebay kijken?
HAhahahaha en dan zeggen ze van ons vrouwen dat we rare wezens zijn. kheb zelf eig nog niet eens over een luiertas nagedacht 8) Laat ik ook eens gaan doen..
Ik ben geen ervaringsexpert, maar heb bij mijn vriendin ook die van Kipling gezien. Vind ze erg mooi en handig. Op marktplaats staan er genoeg...