Luiertas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb de nieuwe van Little company. Een tas zonder flap, want wat werd ik daar een partij chagerijnig van zeg. Het is inmiddels mijn 3de luiertas. Mijn 1ste was idd een rugtas, van quinny zelf, daar bleven de ritsen niet goed van dicht. Mijn 2 was een goedkope van prenatal. Leek eerst handig, maar was al snel kapot. Nu heb ik er 1 die is het helemaal. Voelt goed aan heeft handige vakken en was 49.99, dus valt nog mee..

2. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    ik heb een rugzak luiertas gekregen van mijn verzekering en verder een klein tasje (kindertasje van de hema, hihi) met een paar spulletjes erin voor als ik geen grote tas mee wil...
    maar goed, hoeven bij mij ook geen flesjes enzo in... (heb ik zelf bij me, hihi, mama's melk)

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij hebben een verzorgings rugzak van kipling. Die heeft 1 groot vak, 2 thermovakken aan de zijkant voor flesjes, een verschoningsmatje (een dikke) en voorop ene zak. Ik vind hem fijn als we bv een dagje visite gaan doen of bv met het babyzwemmen.

Maar als ik ga winkelen is dat ding echt veel te groot. Dus heb ik er vorige week 1 van little compagny gekcht. Zonder flap!! Hij is super handig met veel vakjes en ristjes. Voorin het vak gaan mijn portemonnee en mobiel en de rest is voor Lars zijn spullen. Ik hang hem aan de buggy en shoppen maar!!

4. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
  5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb de verzorgingstas van PROBABY.. (de namaak van de Baby Bjorn)
    Echt de ideale tas.. je kan hem neerzetten zonder dat hij omvalt en zelfs met 1 hand kan je er een flesje of iets dergelijks uithalen , terwijl hij aan je schouder hangt.

Ik heb hem nieuw gekocht op marktplaats.. weet nl niet of zo ook in de winkel te koop zijn.
    Hij kostte 35,00 euro geloof ik...

Voor mij geen andere!

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb de luiertas van prenatal, een groene met nr 2 erop. Die is normaal 30 euro en in de aanbieding 10 euro. Ze hadden ook een ruitjes versie die leuk is voor als je een meisje krijgt. Die was ook niet duur. Succes met er een vinden.Jenny

Deel Deze Pagina