Technisch Mura-vraagje;-)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda1980, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hallo! Ik heb even een vraagje over de Mura. Manlief ligt op bed (komt uit de nachtdienst) dus die kan ik er niet mee lastig vallen ;) .....

Ik wilde even uitproberen hoe het precies werkt om de kinderwagenopzet straks op het onderstel te krijgen. Maar om dat te kunnen doen, moeten die kappen waarop je normaal gesproken de kinderwagenbak en de Cosi bevestigd, verwijderd worden. Ik ben net even aan 't prutsen geweest, maar het lukt me echt niet! Wordt er gewoon chagerijnig van :oops: .....

Kan iemand me uit de brand helpen en me vertellen hoe dat moet?!

Alvast bedankt ;) !

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja, klopt die moet je eraf halen.
    Je moet de vergrendeling eraf halen en de koppelstukken omhoog schuiven, daarna kan je dat zitgedeelte er zo op klikken.

Ik ben er afgelopen week ook mee aan het stoeien geweest, maar het is best simpel (toen mijn man het me liet zien.... ;) )

Heb ik ook nog een vraagje aan jou.... Ik krijg bij de wandelwagenbak dat stoffen deel wat boven de voeten zit vastgeristst er niet af. Er zitten 2 ritsen (aan beide kanten één) en daarmee kan je 't open klappen. Maar kan het er ook helemaal af?

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dank je Annalise! Nou is alleen nog mijn probleem dat ik niet weet hoe ik die vergrendeling eraf moet halen :( . Is dat makkelijk uit te leggen hoe je dat doet?

Dat gedeelte waar jij het over hebt, ben ik net ook mee aan 't knoeien geweest en volgens mij gaat dat er gewoon niet af. Beetje jammer, had wel handig geweest namelijk. Je kan 't inderdaad alleen maar openklappen.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je moet ze omhoog schuiven. Gewoon het gedeelte vast pakken waar je bak op klikt en naar boven schuiven. En op de zelfde manier schuif je de afdek kapjes erop.

Annalise74: Bedoel je van de reiswieg/bak dat winddekje? Want dat kan er helemaal af. Allebei de ritsen als je ervoor staat naar de linker kant ritsen, dan moet je het er zo af kunnen ritsen.

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dank je Jewe! Ik ga 't zo ff proberen.

Oh, en nu ik je uitleg voor Annalise zie staan, weet ik dat ik het over iets heel anders had dan zij :oops: . En dat gedeelte gaat er inderdaad wel helemaal af ja ;) .

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja, klopt! Dat winddekje boven de beentjes van de beeb (ik wist niet hoe ik het moest noemen :oops: ).
    Ga het meteen even uitproberen.

Joli --> Is het inmiddels gelukt?

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Welk gedeelte dacht jij dat ze bedoelde dan? Want ik begreep het ook niet helemaal wat ze bedoeldde. Want als ze het over de wandelwagenzit heeft, zitten daar ritsen aan? Nee toch? of wel? Bedoelde ze misschien aan de kap van de wandelwagen dan? Want die kan er niet af, die kan je alleen in het zakje stoppen.

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Is gelukt! Bedankt voor de tips meiden.

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Annalise en Jewe: Ja, ja! Het is gelukt :) ! Bedankt voor de tips meiden, kan ik straks tenminste zeggen dat ik het zonder vragen aan manlief heb kunnen doen 8) . (Ik zal wel eerlijk zeggen dat ik hulp van jullie heb gehad hoor, haha!)

Jewe: Ik dacht dat Annalise de voetenzak voor in de wandelwageninzet bedoelde, dat is trouwens m'n volgende puntje, dat precies goed vastzetten is ook nog een heel gedoe zag ik net :rolleyes: .

Nou ja, eerst Quinten maar even z'n flesje geven, da's belangrijker!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Valt best mee hoor. En als je er niet uit komt dan geef je maar weer een gil.

Deel Deze Pagina