Ik ben ook op zoek naar een leuke luiertas. Voor mijn zoon heb ik gewoon een goedkope bij Prenatal gekocht maar deze is al kapot.. dus wil nu een ruime voor beide kindjes. Die van myruffle.nl van Seilenna vind ik superleuk! Weet er misschien iemand of die bovenste luiertas ruim is? Die van oioi van MerleQ vind ik ook erg mooi maar erg prijzig zoals je al zei... jammer...
Ik heb met haar van myruffle gemaild met dezelfde vraag over de luiertas vs. weekendtas en ze mailde terug dat ze nagenoeg even ruim zijn. Ik wilde graag een groene kleur, dus vandaar de weekendtas gekozen, maar verder maakt het niet veel uit geloof ik. Ben er erg tevreden over, ook de levering en de bedrukking!
Oh ok Vind de weekendtas ook wel leuk maar de kleur van de luiertas vind ik dan weer net iets leuker. Maarja als ze toch bijna niet schelen qua inhoud...
ik heb er één van Ju-Ju-Be-Be Ik vind het hele mooie tassen. Had hem wel via de site www.0tot24maanden.nl gekocht omdat die toen 50% afgeprijsd was. Ben er heel blij mee!
Hey MerleQ, mijn vriendin zoekt nog een luiertas maar zitten er aan die tassen ook bevestigingsdingen vooraan de kinderwagen?
Bedoel je bevestigingsclips voor aan de Jujube tassen? Die kun je er los bij kopen voor 19,95 (bij sommige modellen tas krijg je ze weer gratis). Ik heb al een Oilily-luiertas, maar ben nu helemaal verliefd op die Jujube tassen... ik vrees dat ik er nog een "moet" hebben, als tassenverslaafde zijnde. Zal mijn vriend weer blij mee zijn... Ik zat te denken aan het medium model "Be All". Iemand ervaring hiermee? Is die groot genoeg?
Oh ik vind die JuJuBe tassen ook leuk! Maar zo duur pff... Straks eens zoeken of ze niet ergens met korting zijn
www.presentsathome.nl hebben ook leuke tassen. ik heb zelf een tas van kitsch en kitchen maar kan de site niet meer vinden.
De weekendtas van myruffle is minder stevig dan de luiertas.. Ik heb de luiertas en ben er heeeeeeeeeeeel tevreden over
De tassen van Room Seven zijn ook heel leuk. Daar heb ik de mijne van. Room Seven is van Oilily, maar dan wat stoerder
Kan ik me voorstellen, mijn weekend-luiertas zakt wel in elkaar als je hem neer zet. Doet de echte luiertas misschien niet?
Ik denk dat we eindelijk een luiertas hebben gevonden. http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6204&groep_id=468&merk=684&m=684 Deze wordt hem denk ik. Ik vindt hem echt heel erg gaaf, en vrolijk.
Ik heb die. Ik vind hem perfect maar ik hou niet van grote tassen. Hij is dus niet heel groot! Afmetingen zijn 35,5 cm x 28 cm x 14 cm.
Ik vind het ook wel fijn om een iets kleinere te hebben, die van Oilily is al groter.. Past er wel alles in wat je nodig hebt?
Zijn er ook dames die een 'gewone' tas gebruiken? Dus niet speciaal een luiertas maar een gewone schoudertas? Ik heb namelijk een mooie gezien bij ons in de stad van Quick maar dat is geen specifieke luiertas. Is dat handig?
wat een achterlijke bedragen ruim 100euro voor een luiertas! ik had er een van 40ofzo en die deed het perfect
Is ook achterlijk Maar die prijsverschillen zijn echt wel te merken in de kwaliteit hoor. Mijn tas is zeker weten veel duurzamer dan een goedkopere tas. Ik ben er ontzettend blij mee. @ sunnycloud: ik weet niet wat je precies bedoelt? Waar kun je een tas aan de kinderwagen hangen dan? Ik hang mijn tas altijd met de lange schouderband (je hebt 2 van die korte hengsels en een langere die je van de tas af kunt halen) over de kinderwagen heen. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel? Blijft in ieder geval prima zitten.