ik hoor toch met regelmaat dat er mensen zijn die niet blij zijn met de nieuwe extra dunne pampers.. ik dus wel! ik heb hier nog enkele pakken liggen met de 'oude' pampers, en wil ze wel ruilen tegen een pak met de nieuwe extra dunne pampers.. ik heb maat 4. misschien kunnen we hier een pamper ruil-topic van maken als er meer mensen zijn die oude pampers hebben en liever de nieuwe gebruiken?
Ik wil wel ruilen maar waar woon je dan? Ben inderdaad niet kapot van nieuwe active fit pampers, vind baby dry toch fijner!
afstand is te groot, dus we zijn beide nog op zoek naar iemand om te ruilen.. ik heb oude en wil graag nieuwe.. quint1 heeft nieuwe en wil graag oude
Ik wil ook graag de oude luiers ipv de nieuwe helaas heb ik hier al 3 dozen in de la liggen van de nieuwe en nog 1 grote doos van de makro nr 4.
lekken de nieuwe versie pampers? ik heb heel veel pakken pampers van de nieuwe vesie... kan ze voorlopig nog niet gebruiken want het is maat 4 maar ben wel benieuwd naar jullie mening daar over...
er zijn heel veel klachten over de nieuwe pampers, zowel doorlekken als uitslag helaas. kun je niet kijken of je ze in een winkel mag ruilen voor andere?
In het begin vond ik het wel fijne luiers. Maar helaas word mijn zoontje nu steeds vaker wakker met een natte romper en slaapzak. Er zit dan maar amper een plasje in. Merk ook dat de plakstrips vaak afscheuren. Wel jammer want ze leken me echt wel heel fijn.
slaapt je kindje toevallig op z'n buik? Want dan hoor je het sowieso vaker (met welke luier dan ook) dat mensen vroeg of laat ineens problemen krijgen met doorlekken...
klagen helpt trouwens ook voor het verbeteren van het produkt.. hou hiervoor wel even een pampertje bij de hand.. ze hebben het nummer nodig wat erop staat.. ook loslatende plakkers melden!!! gewoon eigenlijk alles wat je niet aanstaat laten weten!!!
whoehoe!!!! netjes he.. van pampers... ze gaven mij ook aan.. dat ze graag willen weten als je niet tevreden bent.. anders kunnen ze er ook niks aan doen!!
Ja, het is zeker netjes van ze! Ze gingen doorgeven dat active fit doorlekt (maar het is natuurlijk al lang bekend bij ze). Het advies is overdag active fit en 's nachts baby dry gaan gebruiken. Dat doe ik dan ook al een tijdje en het gaat goed! Tot nu toe alleen maar een keer overdag doorgelekt
Jee dan moet ik wel veel terug krijgen, we hebben een voorraad bij de makro gehaald van 3 dozen ieder 3 pakken! Maar heb al een paar pakken in de la liggen... Baal echt dat we er toen zoveel hebben ingeslagen alleen omdat de gewone active fit wel goed was.