ik wilde deze site met jullie delen ik heb mijn luiertas bij www.wallaboo.nl besteld (de lime kleurige) ik ben weg van dit merk, ze gebruiken suede aan de buitenkant en een soort van witte wol om de biezen mee af te werken, het is echt de moeite waard om even te kijken
Leuke tas inderdaad. Maar ik heb er inmiddels al twee. Eentje gekocht toen ik zwanger was (een soort camouflagetas) en er zat er nog een in mijn kraampakket (van Nijntje). Dus ik laat het hier maar bij. Gina
Leuke tassen inderdaad, ik heb net op de site gekeken. Vraagje: zit er aan die zwarte tas nou een roze randje of is dat gewoon wit? Ik ben namelijk op zoek naar een zwarte, maar een roze randje vind ik niks. Willen jullie alsjeblieft ook even kijken?
Ik heb een leuke tas bij de H&M gekocht die ik als handtas en luiertas gebruik Ik heb er een paar luiers, billendoekjes, minipotje billenzalf, paar afvalzakjes, reserve setje kleding en een klein handdoekje in zitten. En het is niet eens zo'n heel grote tas hoor, en mijn portemonnee, telefoon en agenda passen er ook nog makkelijk bij Ik vind dat veel leuker en handiger dan zo'n luiertas
Die zijn mooi zeg en die Chocolat zou ook super mooi bij mijn wagen passen. Ik heb pas geleden een luiertas gekocht denk niet dat mijn vriend blij is als ik er nog 1 ga kopen
Die heb ik ook... in het rood! Echt geweldig mooie tas...ik heb zo'n zin om hem te gebruiken. Ik heb onlangs ook de voetenzak voor maxi-cosi/fietsstoeltje erbij besteld. Ben benieuwd hoe het in gebruik zal zijn, maar de stof en afwerking is geweldig!
Ik heb een hele leuke van Olllily gekocht! Omdat ik een zwarte kinderwagen heb gekocht vond ik zo'n knaltas wel errug leuk!
Ik heb net een voetenzak van Wallaboo gekocht op e-bay. Hij is helemaal nieuw maar voor de helft van de prijs Kleur Chocolat. Gina