Voetenzak en verkleiner nodig als je 17/6 uitgerekend bent?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lailae, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nml een mooie maxi cosi te leen gekregen, maar daarvan hebben ze de verkleiner en voetenzak gestolen.
    Nu vraag ik me af of je dat echt nodig hebt.
    Toen mijn zoon werd geboren in februari had ik het wel maar dat vind ik logisch

Alvast bedankt!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Balen dat die dingen gestolen zijn.....maar een verkleiner lijkt me wel nodig, anders is de MC te groot toch :(

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    verkleiner heb je indd nodig, voetenzak denk ik niet.. heb ik iig nooit gebruikt..

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Verkleiner zeker nodig, maar voetenzak niet, vind ik. Ryan is 1 november geboren en daar heb ik ook nooit een voetenzak bij gebruikt, ik heb een lekker fleecedekentje gebruikt om om z'n beentjes te slaan. Ging erg goed en was niet zo duur. ;)

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Een verkleiner moet wel hoor, het hoofdje bungeld te veel heen en weer!

Maar zo voetenzak hoef niet, je kan het ook oplossen met een dekentje en een jasje aan met een muts of zo! Scheelt weer geld toch?

Ik heb wel een voetenzak en die was best vrij prijzig, nu ik terug kijk had ik achteraf beter een deken of zoiets kunnen doen.
    Ik heb hele mooie dikke jasjes liggen en leuke piloten mutsen en wantjes en nog van die leuke laarsje met bont eraan! maar dat doe je bijna niet aan met die voetenzak, zeker geen schoenen en een dik jasje ;)

6. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Verkleiner idd noodzakelijk. Vind zelf dat ze dan ook wat steviger en veiliger in de maxicosi liggen.Voetenzak is je eigen keuze. Ik vind ze erg gemakkelijk. Ook in juni kan het regenachtig en guur weer zijn en dan is zo'n zak wel fijn. Sluit ook goed af voor de wind.

Silly

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij onze dochter van Juli heb ik destijds beide gebruikt... de voetenzak niet elke dag natuurlijk maar er waren best wel periodes bij (ook in de eerste maanden daarna) dat het wel fijn voor haar was, maar een lekkere deken kan natuurlijk ook.

8. Bedankt! Ik heb ondertussen een verkleiner en ik wil een wikkeldeken kopen ook voor in de maxicosi

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wij hebben ook een maxi cosi cabrio gekocht, maar de verkoper heeft niets gezegd over een verkleiner. Hoe zit dat dan precies?
    Ik ben ook uitgerekend op 17-06-2007 :D

10. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Wij hebben ook de cabrio daar zit ie standaard in!

11. Wij hebben ook de maxi cosi cabrio, zit inderdaad standaard een verkleiner bij, en zoals iedereen zegt die heb je wel nodig, ik heb ook de voetenzak, heb hem bij mijn dochter ook gebruikt en die was ook in de zomer geboren, in oktober en de rest van de maanden dat je de maxi cosi gebruikt kan het best koud zijn.
    Maar echt noodzakelijk is het niet het kan ook met een dekentje.

12. Niet meer actief

Verkleiner zit er standaard in ;)

Dhani is van 21 juni en het was afgelopen jaar echt niet nodig..wel deed ik als het een beetje waaide of wat frisser was('s avonds bijvoorbeeld) een dekentje over hem heen..

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Beetje dom van mij :oops:

We hebben de Maxi cosi Cabrio in dezelfde zaak gekocht als de babykamer en we hebben die spullen nog niet thuis laten bezorgen.
    Ik heb de Maxi cosi dus nog niet aan een grondige inspectie onderworpen, maar hij zit er dus sowieso in.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes,
    Velobabe

Deel Deze Pagina