Vandaag zijn deze twee babywinkels geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur... Wij hebben nog het 1 en ander nodig en willen ook gaan kijken naar babykamers... Wie kent alle twee de winkels ? Welke is het meest de moeite waard ? Natuurlijk leuk als je genoeg te zien heb he , dat je niet binnen 5 min weer buiten staat. Alle twee zijn ze erg groot , dus das goed haha. De 1 is in eindhoven en de ander in Breda... Ik denk dat het breda gaat worden en dat we volgende week naar Eindhoven gaan... Groetjes Marloes
Ik zou naar Aktiebaby gaan, Babydump ben je...vind ik...relatief snel doorheen gewandelt.... en bij Aktiebaby ben ik nog nooit geweest misschien dat ik daarom naar Aktiebaby zou gaan.., maar gezien de aanbiedingen zijn de babykamertjes bij Aktiebaby veel goedkoper als bij de Babydump.. Succes!
Aktiebaby is een heel leuke winkel in Breda, heb er gisteren nog een wipstoeltje gekocht. Ze hebben veel boxen, qua kamertjes valt het mee, ik ben voor de babykamer in Gouda geweest bij Babypark en daar hebben ze pas veeeel kamers, wel honderden! Ze hebben veel leuke aanbiedingen bij aktiebaby. Beddengoed bv. Babydump vond ik op zich ook tegenvallen, aktiebaby is leuker. Alhoewel ze bij de babydump ook leuke aanbiedingen hebben vaak hoor. Je moet gewoon naar beide gaan
we zijn naar Breda geweest en zijn ook gelaagd voor de babykamer! We zijn er super super super blij mee...... Groetjes Marloes
Beetje laat, maar toch. Ik zou naar Aktiebaby gaan, want die kan ik niet. Ik vind dat Babydump zijn naam geen eer aan doet, want ik vind het daar duur, vergeleken met andere winkels.