Ik was ff nieuwsgierig naar welke camping hier in NL jullie op vakantie gaan? Mijn moeder had me laatst een krantenknipsel gegeven met een hele leuke camping ook speciaal voor kids waar heel veel te doen is maar ben het knipsel helaas kwijt geraakt
wij gaan naar camping de paal in bergeijk. zijn er vorig jaar ook geweest, en het is echt een super camping voor kinderen,er is zo ontzettend veel te doen! echt een aanrader!
wij gaan dit jaar voor het eerst weer sins 5 jaar op vakantie naar Welkom bij De Weerd's Hertenboerderij.
Wij gaan al een aantal jaar naar Camping de Heldense bossen (Helden, Limburg) Het is een super camping en nu de kleine geboren is zullen we daar zeker naar toe blijven gaan! Er wordt veel georganiseerd voor kleintjes, maar ook voor de papa's en mama's Het is een rustige camping, veel bossen (zoals de naam al aangeeft) en lekker rustig. Veel kinderen op de camping.
Ja helden panningen... Ik heb daar, ofja mijn ouders hebben daar tot ik 13 jaar was ieder jaar gestaan met een vaste caravan, ieder jaar dezelfde (met een leuke naam Weet niet hoe het nu is maar ik vond het fantastisch! vooral ook de bostochten enzo
Wij gaan eerst naar duitsland maar daarna zitten we nog een weekje op Camping Roosduinen op Ameland. Leuke campings in Nederland: Rabbit Hill (landal) , Jungle Avonturen Camping - Welkom bij de Jungle Avonturen camping, stortemelk, klein vaarwater (tsja sorry, ben in nl meer een eilandganger )
pas geweest op de paal wij hebben het als supercamping ervaren met vanalles en nog wat te doen echt leuk alleen jammer dat de voorseizoonplaatsen een kliek vormen en doen alsof het veld hun bezit is maar in hoogseizoon heb je daar geen last van dan zijn er geen seizoonsplaatsen
Hoi Wij gaan naar camping de Zandstuve in Rheeze (Hardenberg). Is een 5 sterren camping (of zoals zij het zeggen: kinderkampeerdorp) speciaal voor kinderen tot en met 11 jaar. Er wordt van alles georganiseerd van knutselen tot theatervoorstellingen. Mooi zwembad, ook overdekt als het slecht weer is. En er is een overdekt speelkasteel. Mijn zoontje is nu 2,5 jaar en we zijn laatst even heen gegaan te kijken met hem (we wonen er maar een uur vanaf), en hij vond het helemaal geweldig. Hij vraagt elke dag wanneer we naar Cobus de uil gaan. Groetjes
dit hebben wij ook zo ervaren maar wel topcamping de zandstuve zijn we geweest ook een topcamping de sprookjescamping is ook super
Wij gaan dit jaar naar camping Den Blanken in Neede. We hebben pas een caravan gekocht en dit wordt de eerste keer dat we ermee weggaan. Ik kan je begin september vertellen hoe het is geweest.