Gaan jullie dit jr ook op vakantie en zoja naar welke camping (NL)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamav2boefies, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik was ff nieuwsgierig naar welke camping hier in NL jullie op vakantie gaan?
    Mijn moeder had me laatst een krantenknipsel gegeven met een hele leuke camping ook speciaal voor kids waar heel veel te doen is maar ben het knipsel helaas kwijt geraakt

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wij gaan naar camping de paal in bergeijk.

zijn er vorig jaar ook geweest, en het is echt een super camping voor kinderen,er is zo ontzettend veel te doen!

echt een aanrader!

3. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Wij zijn al geweest, naar camping Dierenbos in Vinkel. Erg leuk, veel voor de kids te doen...

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij gaan al een aantal jaar naar Camping de Heldense bossen (Helden, Limburg)
    Het is een super camping en nu de kleine geboren is zullen we daar zeker naar toe blijven gaan! Er wordt veel georganiseerd voor kleintjes, maar ook voor de papa's en mama's ;)

Het is een rustige camping, veel bossen (zoals de naam al aangeeft) en lekker rustig. Veel kinderen op de camping.

6. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Ja helden panningen... Ik heb daar, ofja mijn ouders hebben daar tot ik 13 jaar was ieder jaar gestaan met een vaste caravan, ieder jaar dezelfde (met een leuke naam :)

Weet niet hoe het nu is maar ik vond het fantastisch! vooral ook de bostochten enzo

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pas geweest op de paal
    wij hebben het als supercamping ervaren met vanalles en nog wat te doen
    echt leuk

alleen jammer dat de voorseizoonplaatsen een kliek vormen
    en doen alsof het veld hun bezit is

maar in hoogseizoon heb je daar geen last van dan zijn er geen seizoonsplaatsen

9. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Wij gaan naar camping de Zandstuve in Rheeze (Hardenberg). Is een 5 sterren camping (of zoals zij het zeggen: kinderkampeerdorp) speciaal voor kinderen tot en met 11 jaar. Er wordt van alles georganiseerd van knutselen tot theatervoorstellingen. Mooi zwembad, ook overdekt als het slecht weer is. En er is een overdekt speelkasteel. Mijn zoontje is nu 2,5 jaar en we zijn laatst even heen gegaan te kijken met hem (we wonen er maar een uur vanaf), en hij vond het helemaal geweldig. Hij vraagt elke dag wanneer we naar Cobus de uil gaan.

Groetjes

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

dit hebben wij ook zo ervaren maar wel topcamping

de zandstuve zijn we geweest ook een topcamping

de sprookjescamping is ook super:D

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij gaan dit jaar naar camping Den Blanken in Neede. We hebben pas een caravan gekocht en dit wordt de eerste keer dat we ermee weggaan. :D Ik kan je begin september vertellen hoe het is geweest. ;)

12. Angel31

Angel31 Lid

17 jan 2010
    53
    0
    0
    Napoleonhoeve in Breskens, topcamping!!!

Deel Deze Pagina