Ons meisje was met 9 weken overprikkeld (nu 7,5 maand) en het slapen wilden maar niet lukken. Toen op advies van het cb rust en regelmaat ingevoerd en dat ging tot een week of 2 geleden echt super. Maar nu... Ze is duidelijk moe en gaat dan naar bed om vervolgens vaak wel een uur te liggen brabbelen, gieren en kraaien... Heel leuk om te horen trouwens! Ze is niet vervelend hoor ze is juist vrolijk maar is dan onder het eten steeds in haar oogjes aan het wrijven. 's Avonds is ze helemaal knock out en moet ze echt slapen voor dat ze haar laatste fles krijgt. Herkenbaar met deze leeftijd?
ik heb het met me zoontje ook een slaapprobleem gehad... hij wou niet in ze ledikantje slapen dus hij sliep altijd tussen ons in... Nu heeft die sins een maandje of 2 een 1 persoonsbed gekregen en slapen gaat perfect.... alleen het inslapen is nog klote om zo maar te zeggen.. ik of me vriend gaan eerst met hem op ons bed liggen tot die slaap meestal duurt dat 5 min tot een half uur en dan leggen we hem over en slaap die verder.... misschien ook wat voor jou..