Hoi, Ik ben aan het zoeken naar de juiste luier. Ik gebruik pampers maar iedereen weet dat die best prijzig zijn. Ik ben dus opzoek naar luiers die net zo goed zijn maar goedkoper. Wat ik al heb gebruikt: Kruidvat eigen merk maat 1 (van Pampers heb ik ook maat 1) vond ik niet zo goed. Plas en poep kwam er sneller doorheen dan bij Pampers. Vaker verschonen is een optie maar dan gebruik ik dus meer luiers en moet ik vaker nieuwe kopen. Is dan ne zo duur als dat ik gewoon Pampers koop. Ik ben nu aan het testen met kruidvat maat 2 omdat ik had begrepen dat maat 1 van kruidvat kleiner is dan maat 1 Pampers dus misschien logisch dat de luier sneller overloopt. Welke merk gebruiken jullie en waarom??
Ik heb het eerste jaar alleen maar pampers gebruikt, de rest lekte allemaal door en sloot niet goed aan om z'n dunne beentjes. Toen de pampers ook door gingen lekken heb ik even die vd Lidl geprobeerd op aanraden van vrienden, die waren wel goed. Toch overgestapt op kruidvat en die heb ik nu nog steeds. Dus hier het eerste jaar alleen maar pampers, wel duurder inderdaad maarja elke dag 3 x een nat bed is ook niks Het is ook even uitproberen wat het beste zit bij je kindje, zo vond ik Ah en Etos veel te breed en stug voor mijn zoontje.
Ik gebruik op het moment van de Jumbo eigen merk. Ik vind dat ze ontzettend goed opnemen en ze zitten goed bij mijn dochter. Heb van de Kruidvat gehad maar die zijn wat smal voor haar. Van de Jumbo vallen wat groot uit. Nadeel vind ik wel dat ze binnen in de luier waar de plas opgenomen wordt het groen gemaakt hebben, ipv wit. Daardoor zie je de kleur van de urine niet zo goed.
ik gebruik voor mijn zoontje ook de luiers van de lidl. had eerst kruidvat maar vind die van de lidl stuk dunner en fijner. en dat dan voor ongeveer 7,5o euro voor iets van 55 luiers
Ik heb maat 1 en 2 van pampers gebruikt en vanaf maat 3 kruidvat en dat gaat prima. We slaan altijd flink in als ze in de aanbieding zijn en kopen eigenlijk nooit los. Bij kindje 2 gaan we het maar weer zo doen
Bij de oudste een paar merken gehad. Eerst pampers, daarna bumblies en uiteindelijk LIDL. Maar de LIDL was vanaf maat 3. Maat 1 heb ik maar een week gebruikt, misschien anderhalf. Daarna al door naar maat 2. Pampers werkte aardig, maar wel wat uitslag Bumblies werkte wel redelijk alleen ook een beetje uitslag en iets vaker lekkage in de nacht, maar toen ik na zo'n 3 maand over ging naar maat 3 (grote baby) ben ik de lidl gaan proberen en was de uitslag weg. Bij de jongste de eerste maanden c1000 luiers gebruikt en vanaf maat 3 over naar de lidl..
Meestal Lidl omdat dat (naar mijn weten) de goedkoopste zijn die goed 'werken' bij mijn kids. Bij een goeie aanbieding van kruidvat/Etos haal ik ze daar, ook vanwege de punten/babyzegels die je daar bij krijgt. Pampers vind ik zo vreselijk asociaal duur, die koop ik niet meer. Zelfs met een aanbieding nog vele malen duurder dan Lidl. Dat geld geef ik liever uit aan leuke dingen
Ik vind pampers ook te duur en ze stinken! Eerst kruitvat geprobeerd, prima maar iets anders gezocht want vond deze erg stug. Daarna Bumblies, die leken wel een beetje op de pampers, lekker zacht en stonken niet. Die van de lidl worden ook door velen gebruikt. 1 keer gehaald maar toch bij de bumblies gebleven.
Bij beide kindjes naar volle tevredenheid vanaf de geboorte Kruidvatluiers gebruikt. Wel eens Pampers geprobeerd, maar die vonden we stinken. Waarom? Omdat ze betaalbaar zijn en prima bevallen.
Ik gebruik Pampers Active fit. Ze zijn inderdaad prijzig, maar omdat ze superdun zijn en m'n dochtertje volop bewegingsvrijheid heeft, dan heb ik het er graag voor over. Van al die andere was ik niet echt te spreken. M'n moeder gebruikt AH luiers, daar zweert zij weer bij
Pampers. Bij beide kindjes. Baby dry het liefst. Tot die tijd new baby. Kruidvat ook geprobeerd. Ik vond het net karton tussen die beentjes. En sneller lekken. Had ik eens een ander merk had S 's morgens een natte streep op haar rug. Bij ZL zou ik active fit ook nog wel kunnen proberen, hij is zo beweeglijk! Ik vind inderdaad wel dat je ruikt dat ze hebben geplast maar ik vind het niet echt stinken en ik vind het niet storend. Meestal is dat alleen wanneer hij nodig aan een nieuwe luier toe is en dan is het ook wel handig
Oh wat lastig! De een zweert bij ene merk een ander bij een ander merk. Kwestie van uitproberen maar dan zit je wel met een pak luiers in huis die misschien niet bevalt. Moet zeggen dat ik Pampers tot nu toe het beste vind maar wat hier ook al genoemd werd, ze stinken soms als erin geplast is.
Eerste weken pampers daarna overgestapr naar kruidvat.vond pampers onaangenaam ruiken en duur.kruidvat goedkoop en fijn in gebruik .verder geen lekkage of had zelf randje niet goed zitten.
Pampers namen bij ons niet genoeg op en ik vond ze stinken. Verder kreeg thijs er uitslag van. Ik heb eigenlijk altijd kruidvat gebruikt. Werkt prima en in de aanbieding kosten ze maar 5 euro voor een midpak. Hier lekten ze niet tot nauwelijks door maar dit hangt denk ik ook van de bouw van je kindje af. Nu gebruiken we alleen nog nachtluierbroekjes maat 8, overdag is hij zindelijk. Ook de nachtbroekjes zijn van de kruidvat.