Iemand een tip voor een vest met dubbele rits om bij t dragen te dragen? Heb een draagdoek Rn een winterjas geschikt hiervoor maar dat is nu veel te warm. Hoe lossen jullie dit op? Ik doe onze dochter nu in de doek zonder jasje en dan onder mijn jas. Kan ik haar ook een vestje aantrekken en dan zelf een gewoon vest oid en open laten hangen?
Ik heb wel een vest met een dubbele rits, waar ik ons kleintje in droeg. Ik doe zelf het liefste iets over de doek aan (met dit weer) dan dat ik met jasjes werk in de draagdoek. Vestje is misschien wel lekker. Met dit weer had ik altijd een Decathlon trui aan. Wel over je hoofd, maar net dat ene laagje voor ons allebei, wat lekker was.
Greyse heeft mooie vesten en jassen. Bonprix heeft ook regelmatig betaalbare vesten en jassen. Maar je dochter een vestje aan doen en zelf een los vest kan ook prima. Al denk ik dat smiddags zonder vestje voor je dochter ook al warm zat is. De doek is ook al een laagje he. Vanochtend rond 11 had ik zoon in draagzak met m'n softshell jas, maar eigenlijk was het al te warm. Maar sochtends vroeg is het nog wel frisjes
Ik heb voor de baby op komst een fleecegevoerd vest met twee ritsen van BonPrix, en de LennyLamb draagsweater met col. Voor het najaar wil ik er straks een softshell bij. Maar ik denk dat ik dan vooral over mijn gewone jas heen zal dragen, dat heb ik bij mijn dochter ook altijd gedaan en ik heb nooit een draagvest of draagjas gemist.
Bonprix inderdaad. Niet duur. Heb zelf een jas de hele winter hoogzwanger gedragen en nu met zo'n tussenstuk over de draagdoek. Ze hebben zeker ook vesten.
Ik weet niet hoe handig je bent. https://docs.google.com/document/d/1Xfiujl-fxG0_mscqbXM6l29Qi02sy2Qf49dD5PKia_A/mobilebasic?authkey=COeK_u4D&hl=en# Deze heb ik gemaakt met een goedkoop vest.
Ik heb bij wish een draagtrui besteld van dun fleece. Was toen 13 euro ofzo. Hij bevalt erg goed. Ik kreeg alleen wel een andere kleur dan ik besteld had.
Ik heb geen vest maar en trui. boba hoodie https://babybio.nl/product-categorie/draagjas/boba-hoodie-draagjas/0 Ik ben er heel erg blij mee. Maar met rugdragen vind ik m minder lekker zitte ivm die capuchon. Maar met buikdragen heb ik m heel erg veel gebruikt. En ..mijn man past m ook. super handig.
Ik gebruik nu m'n winterjas met dochter eronder zonder jas. Zodra ik dit warm vind doe ik een gewoon zomerjasje/blazer aan en dochter evt een extra laagje. Nog geen speciaal draagvest nodig gehad. Vind t snel te warm..