Me zoontje van 13 maanden heeft nu sinds een week kapotte billen Echter bruid nu verder uit richting lies en rug Hoe zie je het verschil Ben nu bengonnen met sudo creme en micronazol Morgen even langshuisarts hij heeft ook koorts
Huisarts lijkt me een goed idee. Verder heb ik bij kapotte billen, ook 1 keer met een schimmelinfectie, altijd de combinatie talkpoeder met bepanthen gebruikt. Naar mijn idee echt veel beter voor de huid en het genezingsproces dan sudocreme.
Oké normaal gebruik ik altijd sudo alleen nu was ik dus op vakantie en die hadden ze niet had klein beetje mee voor zekerheid en juist daar begon het na een kuur antibiotica voor ooronntstekking en daar hadden ze een soort sudo crème maar werd niet minder van Ben nu begonnen met schimmelcreme en sudo maar bel morgen zo en zo de dokter even ook dat die al vanaf maandag koorts heeft je weet nooit wat in buitenland kan oplopen
Lijkt idd dan meer op schimmel, kan na antibiotica ook gebeuren.. Beter even langs de ha gaan. En tot die tijd veel laten drogen aan de lucht en wassen met washandje en wat water (geen doekjes) en vooral goed afdrogen/deppen. Schimmel crème, even gauw in laten trekken en wat zinkzalf er over heen smeren ter bescherming en toen was het hier na 3-4 dagen stukken minder en ging het snel helemaal weg
Ik heb gisteren schimmel cremegedaan en sudo en ne Van acht nog een keer en is nu al stuk minder dus denk idd schimmel Ik wacht nog even met bellen nu was temp 37.3
Geen sudocreme, dit kan juist uitdrogen. Sowieso vind ik zinkolie al prettiger dan zinkzalf. Maar ik gebruikte de laatste jaren voornamelijk kokosnootolie. Werkte hier vele beter. Bij luieruitslag is het beste; - geen luierdoekjes, maar een washandje en water - geen zeep - zo veel mogelijk laten luchten - alles wat je smeert dun smeren, werkt altijd beter dan dik Bij een mogelijke schimmel de anti-schimmelcreme dun aanbrengen en ook de randen mee nemen. Als de schimmel voor het zicht weg is nog even een aantal dagen doorsmeren, zodat het echt weg is.
Ons mannetje was in Marokko ook flink ziek, maar was gewoon een griep gelukkig, hopelijk is de jouwe ook weer snel in orde!
Ja ben daarbij kinderarts geweest een kliniek die je dan zelf betaald. Omdat die een loop oor had en hij had dubbele oorontsteking en slijm in longen geen koorts heb toen ab kuur gehad en druppels dat leek goed te gaan En toen die luieruitslag en sinds zondagavond koorts Heb zo een afspraak staan Ben jij daar ook bij een dokter geweest? Is wel even een verschil met hier vind ik. De arts vond ik heel aardig nam echt de tijd voor je alleen heel erg verouderd apparatuur en de wachttijden waren zo lang heb 3uurtjes gedacht is gewoon achteraan aansluiten
Vaak steken schimmels de kop op na een ab kuur. Het kan ook nog spruw op de billen zijn. Het klinkt niet als krentenbaard, dat ziet er meer uit als brandwonden.
Wat sneu, misschien toch de oorontsteking nog niet helemaal weg aangezien hij nu weer koorts heeft? Mijn mannetje had een buikgriep. Eerst een paar keer overgeven en daarna een week lang heel erg diarree. Zijn daar ook naar een dokter geweest, kostte maar iets van 20 euro. Idd heel aardig en nam goed de tijd, stelde heel veel vragen. Maar het rare was dat hij zei dat ons zoontje wat te zwaar was (hij was toen 13 maanden en woog 12 kilo). Maar hij is ook lang en volgens de curve gewoon in verhouding, hier (wij wonen in Spanje) is nog nooit gezegd dat hij te zwaar is en hij ziet er ook niet meer mollig uit ofzo. Dus dat vond ik wel raar. Die dokter zei dat hij max 10 kilo zou moeten wegen. Onzin. Beetje off topic dit haha
Haha mijn zoontje was 9 kilo en zei verder niks over dat te licht is terwijl cb hier vind dat te licht is Ja hij heeft buisjes en zit ook nu vaak aan ze oren Koorts weer weg heel gek ene moment 39 andere moment weer normaal en dat zonder zetpil Ben nu in de wacht ruimte Ja consult was ook maar 15 euro ben in totaal 3x geweest Hij zei dat hij allergisch zou zijn voor huisstofmijt en sport bronchitis heeft Is toch vervelend zieke kids in een ander land maar Spanje is toch een beetje vergelijkbaar met Marokko of is dat net zo modern als nl ?
Zit er een beetje tussenin. Niet heel modern maar wel wat moderner als in Marokko. Ja ik maakte me toen ook best druk! Met een eerste kindje doe je dat denk ik toch al sneller, en op vakantie helemaal Wat gek dat de koorts steeds komt en weer weggaat. Laat maar weten wat de dokter zei en succes!
Loopt alweer uit vreselijk Ja dit is mijn 4e kindje maar dat maakt niet uit het blijft spannend als ziek worden je maakt je toch zorgen En heb best veel meegemaakt met deze kleine al 2x opgenomen geweest 1e keer met 3 weken hersenvliesontsteking virale vorm De 2e keer stopte die met ademenen was die zo 9 weken oud werd ook helemaal blauw ze wisten niet wat het was toen de ambulance kwam was die alweer bij Verder gehoortest niet goed door vocht achter trommelvlies heeft nu buisjes en neus amandelen eruit Maar hoort er allemaal bij daar ben je moeder voor je zorgen maken
Ik denk inderdaad ook een schimmelinfectie na gebruik van antibiotica. Zou 2x daags dun insmeren met miconazol en daaroverheen heel dun inkloppen met zink ter bescherming. Sudocreme kan je wel gebruiken, maar alleen als de huid nog dicht is, op een open huid prikt sudocreme heel erg.
Ben geweest alles was goed oren enzo En idd een schimmel heb een nieuwe tube crème meegehad Hoop dat snel beter word