Ik zag al eerder dat D. Zijn sandaaltjes aan de krappe kant waren, maar vanmiddag ging zijn grote teen zelfs al een stukje over z'n sandaal heen. Dus ik zei 'ach hij moet echt nieuwe hoor, dit vind ik niet kunnen!' mijn man zei 'voor die paar weken nog? Je lijkt wel gek' wat inden jullie?
Er zit toch nog wel iets tussen 'nieuwe sandaaltjes' en 'met oude sandaaltjes doorlopen'? Ik zou nieuwe dichte schoenen kopen.
Er is nu uitverkoop dus ik zou nog iets nieuws in de uitverkoop halen, wie weet wordt sept nog een warme maand. Ik heb net nog 2 zomergympjes voor mijn dochtertje besteld in de uitverkoop. 20,- p. stuk bij houseofshoes.nl van Fitz Kidz
Ik zou een paar goedkope sandaaltjes kopen, wie weet worden september en oktober nog wel warme maanden..
Ik zou voor een paar euro nog andere halen. Wie weet wat september nog doet? De sandaaltjes die mijn oudste heeft waren na wat korting en uitverkoopactie E9,- bij s.capino en hij loopt er prima op. Hij had ze ook zelf uitgezocht dus was er helemaal trots op maar dat even terzijde
Denk idd dat de prijzen nu wel gunstig zijn voor sandaaltjes, dus sla je slag! Ikzelf zou wel gewoon nieuwe kopen, uitverkoop of niet, want wij gaan in het najaar/winter vaak nog op vakantie naar zonnige oorden
ik heb vorige week nog teva's gekocht voor David, je weet het nooit in september en het was zo heet vorige week.