schrok me dood

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Moet mijn verhaal echt ff kwijt...

Toen ik vanmiddag eten aan het koken was, was de kleine opeens opvallend stil... Dus ik ging naar hem kijken. Was hij al halverwege de trap?! Ik had de deur vd hal per ongeluk een stukje open laten staan. Gelukkig niets aan de hand. Maar ik schrok me een ongeluk:(:). Had ook echt geen idee dat hij al op de trap kon klimmen (miss. Een beetje naïef). Boven heb ik ook alleen wen traphek voor de trap naar beneden, hij is daar ook nog nooit op de zoldertrap geklommen....

Pfff. Je kunt maar niet voorzichtig genoeg zijn, weer wat geleerd!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Schrikken hé! Hier heeft zoonlief dat ook eens gedaan. Als ik er nog aan terug denk....
    Gelukkig is het goed afgelopen!

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hier is de kleine net een jaar geworden en klimt en glijdt zelf van de glijbaan! ( grote groene van little tikes) Dus hebben jullie een glijbaan pas daar ook maar voor op haha...

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hadden wij hier van de week ook! Ik was even naar boven en was het traphekje beneden vergeten dicht te doen, en vriendlief was beneden.. Dus hij roept moet je nou eens komen kijken! Zit ze met een speeltje op de vierde trede te spelen.. Nou het had ind heel anders af kunnen lopen!

5. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Mijn broertje doet het ook (19 maand) en elke keer als hhij opeens heel stil wordt zit hij wel iets te doen wat neit mag haha. Je moet zo erg opletten.

Laatst had mijn broertje onder de bank een naald :)$) gevonden en zat ermee te spelen.. hij prikte zichzelf elke keer moest dan huilen en deed het daarna weer..

Je kunt beter zo erachter komen dan dat je erachter komt als hij van de trap afvalt toch?? want dat gebeurd ook vaak genoeg! positief bekijken :) succes met traphekjes zetten hihi (A)

6. casanova

casanova Actief lid

23 aug 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar.. Ik zat eens beneden in de woonkamer en toen hoorde ik boven voetstapjes terwijl er helemaal niemand boven hoorde te zijn.. Bleek mijn dochter ook ineens trappen te kunnen lopen. Nu bij mijn zoontje toch wéér verrast, ook hij was ineens boven.. En inderdaad als ze ineens stil zijn, zijn ze met kattenkwaad bezig, haha!

7. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ja dat is zeker even schrikken gelukkig is er niks gebeurt zo zie je maar hoe snel die kleintjes iets kunnen doen ik was 2 weken geleden ook bezig in de keuken kom ik de woonkamer in was ze zelf op de bank geklommen wat ze nog nooit eerder gedaan had nu kan ze er wel zelf op maar zelf af gaat nog niet haha

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een keer gehad, Was naar de wc gegaan en vergat het deur hekje goed dicht te doen. Toen ik terug liep en weer de kamer in kwam dacht ik opeens aan het hekje en zag de kleine niet gelijk (toen 13 maanden ong.). Ik dacht gelijk aan de trap en maakte een sprint naar de gang, maar zag hem al naar beneden rollen! Hij was tot bijna halverwege gekomen en het feit dat de trap onderaan een bocht heeft en er veel zooi op lag heeft zijn val gebroken en heeft hij er niks aan over gehouden, enkel erg geschrokken.

Sindsdien checken we nu extra het hekje als we ergens heen lopen.

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier ook een keer zat madam ook al halverwege. Zus heeft dat ook nooit zo gehad dus ja, dan heb je dat ook niet zo in de gaten. Hier moet ik er nu ook echt aan denken om het hekje dicht te maken.

10. happymama

happymama Niet meer actief

je kan er van schrikken de kunst is om t niet te laten merken of te roepen want als ze ervan schrikken vallen ze dus naar beneden , gelukkig is dat niet gebeurt en nu weet je dat ie t kan ....

11. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wat goed (en vervelend) om te lezen dat ik niet de enige ben bij wie dit is overkomen. Traphekje hebben we niet, we houden gewoon de haldeur dicht, maar nu de zoldertrap maar beveiligen;).

Ik schrik ook echt hoe snel het ineens gaat, hij kan niet eens kruipen:( (alleen tijgeren) maar wel al de trap op klimmen:( (en gaan staan en gaan zitten etc. hij heeft een vreemde volgorde, daar verbaas ik me ook over). Ik had het gewoon ook echt niet door dat hij het zou kunnen, schaam schaam.

Idd, toen ik het zag, deed ik heel hard mijn best niet geschrokken te reageren, dus bleef redelijk rustig, totdat ik mijn man riep en hem de kleine even liet overnemen.

Deel Deze Pagina