's nachts wakker maar stil (aan het spelen?)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ElleNY, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Nieuwsgierigheid...

Mijn zoontje van 4,5 maand ligt van 19:30 tot de volgende dag 8:00 in bed en slaapt.. tenminste dat denken we. We weten dat hij 's snel in slaap valt wanneer we hem naar bed gebracht hebben maar hebben inmiddels het vermoeden dat hij in de nacht één of meerdere keren wakker wordt en dan ook wel even wakker is. We weten dit niet zeker omdat we hem nooit horen (We hebben een babyfoon en ik hoor ALLES. Dus hij is gewoon stil). Weet iemand of dit gebruikelijk is en hoe het slaapritme van een kind eruit ziet?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    mag ik vragen waarom je dat denkt? als je niks hoort...
    het kan trouwens wel hoor, de slaapsyclus van een baby is 45 minuten. ze worden volgens mij allemaal wel een of een paar keer wakker 'snachts. heerlijk dat hij dan weer uit zichzelf verder slaapt.

groetjes, Miranda

3. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Nathan die wordt soms ook wakker en ligt dan te babbelen. Dit doet ie al een paar maanden. 99% van de gevallen valt hij na ongeveer een half uur vanzelf weer in slaap.
    Ik zou me er totaal geen zorgen over maken.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook de laatste tijd, word ze opeens wakker en maar brabbelen gelukkig valt ze meteen in slaap.

Heb ook een babyfoon met camera en kan alles zo zien, makkelijk hoor!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vrijwel alle kleintjes worden nog een aantal x wakker s nachts hoor, terwijl ze stil zijn.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zien hier ook weleens, als we om het hoekje spieken, een paar grote ogen die ons aankijken... dan duiken we altijd gelijk weer weg, uit angst dat ze gaat huilen als ze ons ziet omdat ze er dan uit wil. Maar in 99% van de gevallen, horen we haar dan ook niet niet eens. Dan ligt ze dus gewoon eventjes stil rond te kijken.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier hetzelfde als bij Athina, wil ik even van dichtbij kijken, kijkt ze me met grote ogen aan ;). Meestal begint ze dan wel even te huilen maar gaat gewoon weer slapen en soms ziet me ons dan niet eens.
    's Nachts is ze ook regelmatig aan het kletsen, of huilt ze even. En ik hoor haar soms een tijdje woelen en dan is ze denk ik vaak ook wel wakker.

8. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hier ook hoor. Louke gaat dan meestal wat kletsen en steeds vaker heeft ze complete lachbuien in haar eentje hihi... zo grappig om te horen

9. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Gelukkig maak ik me er ook geen zorgen om en geniet ik van het feit dat hij gewoon weer in slaap valt. Ik hoor hem af en toe 's nachts als ik naar het toilet ga... pruttel of ik hoor het knisperkonijn. En bij het verplaatsen (als we buiten de deur zijn) dan wil hij nog wel eens wakker zijn, gelukkig slaapt hij dan ook weer snel in (in de auto en / of thuis)
    Leuk om te horen dat er meer 'stille nachtbrakertjes' zijn!

10. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Nova slaapt ook niet alle tijd dat ze in bed ligt. Menigmaal kom ik haar halen en ligt ze lief met haar knuffeltje te spelen. Terwijl ik dácht dat ze nog sliep. Ik ben er blij mee, dat ze dat kan. Ze gaat niet direct als ze wakker is om ons roepen. Lekker laten spelen zou ik zeggen :).

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice weet ik niet of hij wakker wordt snachts hoor hem nooit als hij wakker is gaat hij lachen en gillen

Deel Deze Pagina