Wat voor groots cadeau, klein formaat - 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kalli, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kalli

kalli Niet meer actief

In oktober wordt mijn kleine man 1 jaar en dat willen we uiteraard groots vieren :). Nu hebben wij gisteren te horen gekregen dat onze overzeese verhuizing precies in die tijd gaat vallen, en dat we onze bagage zullen moeten minimaliseren. Ik ben dus op zoek naar een groots cadeau van klein formaat, heeft iemand een leuk idee?

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Misschien een portable dvd speler met leuke nijntje/ woezel en pip of zandkasteel film?!

3. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Wij kregen laatst een prachtig bestekje kado. Denk niet direct dat dat saai of flauw of alledaags is, dit setje vond ik echt bijzonder mooi. Het is voor onze kleine nog wat vroeg om met echt bestek in de weer te zijn, en misschien is 1 jaar ook nog wel een beetje vroeg, maar toch mooi.

Maar ja, misschien maakt bestek weinig indruk op een groot feest :D

Je kunt misschien ook iets doen met de naam van je kindje graveren/borduren: zilveren spaarpotje bijv. van Nijntje. Dat is ook nog eens een leuk typisch Hollands aandenken aan zijn geboorteland.

4. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een spaarrekening...

5. kalli

kalli Niet meer actief

@soefdeboef: Dat is nog niet zo'n gek idee, ook handig voor de vliegreis die we moeten maken. Zetten we op het lijstje...

@aardbeitje: Misschien niet direct leuk voor hem, maar zeker leuk voor later! Die schrijven we ook even op...

@aurora: LOL

6. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ging er trouwens automatisch maar vanuit dat zijn geboorteland Nederland is, maar zie nu dat je in Spanje woont.. :)

7. kalli

kalli Niet meer actief

Haha, geeft niet, hij is inderdaad in Spanje geboren, maar heeft wel de Nederlandse nationaliteit ;)

Deel Deze Pagina