mijn dochter is nu 12 maanden en trapt elke keer haar sokjes en schoentjes uit. nu wil ze om de tafel gaan staan maar heeft ze telkens kouden voetjes ik heb een paar schhoenen met klittenban die ze wel past maar tips zijn welkom
Hier hetzelfde... Zoonlief krijgt nu standaard dus een maillot aan want die kan hij niet uittrekken. Schoenen zijn een drama, dus daar hou ik me maar even niet mee bezig. Blijft het wel proberen maarja hij weigert en trekt ze uit. Nu hij alleen staat vind ik het nog niet zo erg, met maillot is het prima te doen, maar als hij gaat lopen.... Zie er nu al tegenop hahahaha...
Dame loopt hier al heel lang, maar thuis op blote voeten hoor. Schoenen worden niet gedragen in huis.( Overigens kan ze ook zelf al haar schoenen uit doen en haar laarsjes aan ). Sokjes speelt ze alleen maar mee aan-uit. Dus thuis doe ik bij voorbaat geen sokken aan. Soms een maillot maar dat is eigenlijk als ze een dunne legging aankrijgt.
Hier loopt zoonlief ook het liefst op zijn blote voeten. Koop al 2 jaar trouw sloffen, maar vraag me ook al 2 jaar af waarom eigenlijk. Denk dat ik de keren dat hij ze draagt op 1 hand kan tellen. We beginnen ook elke ochtend met sokken aan, maar deze gaan ook uit. Hele koude voeten tot gevolg, maar hij heeft er denk geen last van.
tsja lastig zo in de winter idd! hier hebben we aapies sloffen, mijn zoontje laat ze altijd netjes aan dus ik weet niet of hij ze zelf uit kan krijgen...