Ik weet niet zo goed hoe en wat daarom vraag ik het hier. toen ik vanmorgen mijn dochtertje verschoonde, zag ik dat ze na 7 uur slaap niet echt een volle plasluier had. Het blauwe streepje op de pamper was maar gedeeltelijk gekleurd. Ik ga het vandaag in de gaten houden. Maar stel dat ze vandaag alleen maar lcht plast, dus maar een lichte blauwe streep heeft, is dit dan ook een reden om de dokter te bellen of is dat alleen als ze helemaal niet zou plassen?
Een baby moet minstens 6 plasluiers per 24 uur hebben, hoeveel ze moeten plassen weet ik niet maar het belangrijkste is dat ze wel blijft plassen. Normaal plassen baby's circa 20 minuten na het geven van de fles, ik verschoon ook altijd 30 minuten na de fles. Kun je altijd voor het geven van de fles eens kijken wat in de luier zit en 30 minuten na de fles om te vergelijken.
Het is ook erg warm op t moment,misschien zweet je kindje,is het klam. Mijn zoon is twee geweest,drinkt nu meer als anders, normaal gesproken s morgens een net niet lekkende luier en nu amper voor de helft vol....
Bedankt! De laatste paar dagen heeft ze toch goed geplast. Vanmorgen bij het wakker worden had ze heel de nacht niet geplast. Dat verontruste mij wel. Maar na de 1e voeding heeft ze alsnog geplast gelukkig.
Dafne heeft vaak ook geen overvolle luier na 7 uur slapen. En ook niet dat ze plast 20 minuten na fles trouwens, dat duurt bij haar wel langer. Als ze over de hele dag genomen maar genoeg geplast heeft.