Die aanbieding is er vaak hoor, ook in de supermarkten. Je kunt voor je eigen gemak een voorraad inslaan natuurlijk,maar als de luiers niet bevallen of al snel te klein blijken...
Je krijgt soms ook via de kruidvat een mail met 50%korting. Dan kost een pak maar 5 euro. Ik heb twee pakken maat 1 en 2 van Pampers en ook van de Kruidvat gekocht. Bij m'n dochters bevielen de Pampers prima, maar ga nu ook Kruidvat proberen.
Kruidvat en pampers hoor ik erg weinig klachten over. Met 1 vd 2 merken zit je meestal wel goed. Wat je ook doet, ga niet voor ah eigen merk luiers. Die sluiten slecht en daarbij glijd alles via de rug de romper in.
Ik ben van Belgie, dus denk niet dat ik veel aan luierinfo.nl ga hebben, helaas... Ik heb nu van maat 1, 2 en 3 van Pampers telkens 1 pak. En van Kruidvat 1x m2 en 2x m3 + 1x m1 aangezien het maar 1 euro was (voor 10 of 20 stuks geloof ik)! Dus voorlopig ben ik gesteld en dan kan ik eerst gaan ondervinden welke ik fijn vind vooraleer nog meer in te slaan. Momenteel komen we wel even toe haha! Heb ook maar gelijk een box Pampers sensitive billendoekjes meegenomen, net geen 700 stuks voor nog geen 17! Heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord, dus dat risico wil ik gerust nemen dan.
Zo zie je maar weer dat het per kind verschilt: de ah luiers waren bij mijn dochter juist de enige waarbij ze niet doorlekte op de rug . Maat 3, 4 en 4+ was ik heel tevreden over ah, maat 5 past dan weer niet goed dus nu terug naar pampers. Kruidvat heb ik 1 pak geprobeerd, maar dat vond ik echt niets: lekte door, stug, voelt gewoon niet fijn.
Je bent nog maar 14 weken zwanger en nu al luiers inslaan. Snap dat je dat nu gedaan wilt hebben maar elke week is er wel een actie van pampers. En anders de website 'watkostenluiers.nl' in de gaten houden. De winkels wisselen elkaar af en soms zelfs tegelijk (kruidvat, trekpleister, etos, jumbo, AH). De beste actie is overigens 2+2 maar die zie je niet zovaak. Daarbij zou ik niet teveel inslaan omdat je niet weet of jou kindje pampers kan dragen. Sommige zijn er allergisch voor, of ze passen gewoon niet goed. Het verschilt ook per kind hoeveel je daarvan nodig hebt. Ik had zelf 2 grote pakken nr 1 gekocht en kreeg van familie ook nog 2 pakken. Nou mijn zoon was dan wel 4 kilo maar heeft zo'n klein kontje.. maatje 1 heeft hij wel een paar maanden gedragen. Hij is inmiddels 1 geweest en draagt nu nummer 3 (active fit). Je gebruikt in begin bij elke voeding een luier en soms zijn ze doorgelekt omdat je als kersverse ouders de luier niet goed hebt omgedaan.. maar reken op 6-8 per dag met uitschieters naar 10
Mijn zoon draagt al maanden nummer 4. Maar ik vermoed dat ik terug moet naar 3 zijn buik word steeds platter door het kruipen.
Elk kind heeft een andere bouw. De een kan lyrisch zijn over een bepaald merk, terwijl het bij een ander alleen maar doorlekt. Het is dus een kwestie van verschillende merken en maten uitproberen. Ik zou dus van tevoren geen voorraad inslaan. Aanbiedingen zijn er altijd wel. En dat geldt overigens ook voor billendoekjes. Soms heb je dat kindjes allergisch of overgevoelig zijn voor de parfum die in de doekjes zitten, of je vindt ze zelf niet fijn in gebruik. Ook een kwestie van uittesten.
De poiesz supermarkt heeft deze week Pampers 2+2 gratis, maar zit niet overal. Heb vanmorgen 4 pakken Gehaald, scheelt behoorlijk!
De beste actie die ik ooit gezien heb is 50% korting op Pampers, toevallig bij AH (vorig jaar rond deze tijd als ik me niet vergis). Toen heb ik veeeeeel ingeslagen, omdat ik inderdaad dacht, die kan ik voor hetzelfde geld dat ik ze gekocht heb wel weer kwijt op marktplaats als ze toch niet blijken te bevallen. Maar ze waren super! Hier paste Kruidvat weer niet goed. Dus mijn advies zou zijn alleen in te slaan bij een actie die echt goed is, de 2+1 zie je om de twee weken eigenlijk wel ergens. In die actie koop ik zelf nooit luiers, vind ik ze nl alsnog te duur
De kruidvat luiers zijn zgn 'verbeterd'. Sinds ze de nieuwe luiers hebben lekt mijn zoontje er regelmatig doorheen. Herkennen jullie dit?