Luiervraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nou wil ik een voorraad luiers beginnen in te slaan maar hoeveel pakken heb je echt nodig aan die hele kleine maatjes?
    want je hebt van 2 tot 5 kg en van 3 tot 6 kg?
    hoeveel pakken maak je hiervan op?
    Is het wel verstandig om dat in te slaan of gewoon per pak te kopen?
    alle handige luierinslaantips hoor ik met liefde

2. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    goeiemorgen

nou ik kocht bij mijn andere twee meestal 4 a 5 pakken luiers van een maatje
    nu gaat het nog wel meestal als z ewat ouder zijn moet je niet teveel inslaan succes groetjes anita

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik had met Lars 4 pakken new born gekocht waarvan hij er maar 3 heeft opgemaakt, toen konden we al naar de volgende. Het was ook wel een grote knul hoor, 4210 gram.
    Ze waren toen in de aanbieding vandaar dat ik er een aantal had gekocht.
    Gelukkig kon ik ze aan mijn schoonzus doorverkopen.

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hugo heeft van maat 2 tot 5 kg 3 pakken (120 stuks) volgepoept en heeft ie er ongeveer 100 van maat 3 tot 6 kg vol. Ik denk dat ik hierna nog zo'n groot pak van 90 stuks haal van de deze maat. Daarna kan ie wel in de 4 tot 7 kg luiers. Nu misschien ook al wel, maar ik vind die 3 tot 6 kg luiers nog goed zitten.

Het is toch gokken. Dat allerkleinste maatje zou ik niet al te veel van kopen, maar de maat daarna daar is je uk niet 1,2,3 uitgegroeid. Succes met inslaan :D

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Toevallig heb ik dezelfde vraag hier vorige week gesteld. Ik heb nu drie pakken maat 2 (pampers). Als het goed is krijg je bij de blije doos van Prenatal een pak maat 1. Misschien koop ik nog 1 pak bij, want ik heb begrepen dat aangeraden wordt 1 tot 2 pakken hiervan in huis te hebben. Mocht het dan nog nodig zijn, dan is een extra pak snel genoeg gehaald.

6. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb nog helemaal geen luiers, op de proefpakketjes van etos en kruidvat na dan, in huis.
    Hier had ik eigenlijk nog niet bij stil gestaan aangezien ik tot nu toe altijd in het zh ben bevallen en daar heb moeten blijven.
    Maar misschien dat ik inderdaad ook maar eens een pak moet gaan kopen, aangezien het steeds dichterbij komt dat ik direct met de baby naar huis mag.

Deel Deze Pagina