wie heeft een Peg Perego Tatamia? niemand? wat is jullie ervaring met deze model kinderstoel?alvast bedankt voor de reacties!gr
nee ik ken hem niet. maar hij lijkt mij wel gruwelijk lomp. de prima papa en de chicco polly ( als je van kleurtjes houd) zijn dan denk ik minder lomp en hebben een lig stand en hoog laag
ik heb hem even gegoogeld maar ik ken hem niet vindt hem eerlijk gezegt ook niet zo mooi. heb zelf een triptrap met verkleiner ideaal. maar ja ook dat is weer persoonlijk
het heeft ligstand. dat vind ik belangrijk omdat mijn kindje nog niet kan zitten. en je kunt het ook opvouwen.
ja klopt. dat heb ik tot nu toe ook gedaan. maar hij is 11kg nu. en hij is ook lang. misschien zelf zwarder. hij zit er ook niet meer rustig in. hij zal binnen kort niet meer in wipstoel passen.
Ik ken 'm ook niet, heb even gegoogled. Maar het lijkt me ook erg lomp en omhandig. Als je zoiets wilt dan zou ik voor een chicco (of soortgelijke) gaan. http://www.babypark.nl/media/catalog/product/1/2/1219_1_original_1.jpg Ook vrij groot, maar wel erg handig en inklapbaar, hoog en laag te gebruiken. Ik zie dat je kindje 8 maanden is, als hij dan binnenkort uit de wipper is, dan zal hij vrij snel wel een keertje in een gewoon gemiddelde kinderstoel kunnen (met verkleiner). Natuurlijk nooit lang en alleen laten zitten. Succes met je keuze!