Hey meiden, Ik weet dat het niet echt bij de baby uitzet hoort, maar ik vroeg me af of 1 van jullie wel eens gehoord heeft van een kraam album waar al je kraam visite een klein berichtje in kan zetten. Kan je deze boeken ergens kopen of maak je die zelf?? Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Je zal het vast wel ergens kant en klaar kunnen kopen, maar ik vind het leuker om zelf te maken. Wij geven in de zomer een babyborrel in de tuin, dus de grote bulk visite komt in een keer. Ik wil allemaal kleine, gekleurde kartonnen kaartjes maken (formaat visitekaartje of iets groter), die ik zelf uitsnijd. Eventueel nog op te leuken met een crea randje (figuurschaar, glittertjes ofzo). Iedereen op het feest kan op zijn eigen kaartje iets leuks voor de baby schrijven. Dan ga ik op het kraamfeest een boel foto's maken. Uiteindelijk maak ik van een leeg fotoalbum een "kraamfeest-album": van alle visite leuke foto's, en de kaartjes erbij geplakt.
Bedankt voor je snelle reactie!! Die kaartjes vind ik wel een heel leuk idee.. hmm daar ga ik vannacht eens over piekeren!!
Bij mij zat er een heel leuk boek bij mn kraampakket van mn verzekering (Trias) De visite kan daarin allemaal zelf een vragenlijstje invullen net zo als in een vriendenboekje zeg maar... op deze site kan je m bekijken in de brochure op pagina 56-57 http://www.imagebooks.nl/pages/uitgeefprogramma/mens-gezin.php ik weet alleen niet of je hem daar ook kan bestellen...
Ik heb een boek gekregen van mijn schoonzusje. Heel vrolijk, een beetje in de stijl van Blond. Ze had dit gekocht bij Babyplanet.
Wij hebben "gewoon" een dik schrift met harde kaft gekocht bij de Action. Visite mocht op de rechterpagina iets schrijven en op de linkerpagina plakte ik de foto's van het bezoek.
klopt, dit heet het kraambezoekboek van schrijfster P. oud Kost 14.95 Als je het googled kun je het ook op diverse plaatsen online bestellen.
Hier bij de boekhandel hebben ze daar ook iets van liggen, dus ze zijn er zeker wel. Weet dat ze hier bij de zwangerschapsboeken in de buurt liggen dus zou eens gaan kijken bij een boekhandel wat ze hebben.
Hier ook gewoon 2x een leuk schriftje met harde kaft. Werkte prima. En wel erg leuk om het later terug te lezen.
Hey meiden, Heb het kraambezoekboek van P. Oud besteld bij BOL.com!! Vanochtend binnen gekregen en het is werkelijk waar helemaal geweldig. Precies wat ik in mijn hoofd had. Super bedankt dus voor de tip!!! Groetjes moena