Ik heb gisteravond een test gedaan en die was negatief. Nu las ik net dat na 2 dagen het hormoon verdubbeld en dus dat de test evt. wel positief kan zijn. Ben zo nieuwsgierig, zou ik vanavond alweer kunnen testen of zou dat te snel zijn? Ben nu inmiddels 3 dagen over tijd wat ik normaal nooit heb. Heb vlagen van misselijkheid en ruik ineens als de beste, waardoor ik dan ook weer misselijk wordt.. Thanx alvast!
Je zou vanavond weer een testje kunnen doen of anders morgenochtend met ochtendurine. Aangezien jouw symptomen zou je maar zo zwanger kunnen zijn hoor! Ik ben benieuwd! Hoelang zijn jullie bezig? Succes! Liefs
Met ochtendurine heb je de meest gecontreerde urine, dus ik zou je zowiezo aan raden om met je ochtendplasje te testen Als je gister negatief testen, kun je morgenochtend weer proberen, of anders maandagmorgen Vanavond zou ik niet testen als ik jou was, te snel na de laatste negatieve test en waarschijnlijk minder gecontreerde urine! Succes hoor, hoop dat je snel posi test!
Ik ga morgenochtend dan weer testen. We zijn nu 4 mnd bezig en jullie? Bedankt voor het advies, is echt heel handig deze site!
hoi ik zit met het zelfde probleem. ben nu 2 dagen overtijd en heb ook vanmorgen een testje gedaan maar die was ook negatief we gaan gewoon morgen ochtend weer verder testen
Goedenavond allemaal, Ik heb vanmorgen eindelijk een keer niet getest, was moeilijk maar ik heb me weten in te houden Morgen is mijn NOD dus dan gaan we er weer voor! maar wat ik me nou afvraag he, als ik nou morgen negatief zou testen, echt nega, dus ook geen heel licht streepje, kan het dan zomaar zijn dat je de volgende dag of de dag erna wel een streepje hebt, ik vind dat zo apart.... dan zou je nu toch al een lichte moeten hebben? Ik heb al sinds enkele dagen een hele lichte, dus misschien blijft dit ook wel zo, maar het verbaasd me gewoon in het algemeen... Zijn er meiden die dit hebben gehad, de ene dag niks, en de andere vet posi? Sorry laus hoop niet dat je het erg vind dat ik een vraag stel in je topic? Liefs Jojo