Luisteren 4 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door loveofmine, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    @loveofmine je schrijft dat andere mensen verwachten dat je kindje beter luistert, wie zijn dit?
    Want ik lees geen gekke dingen. En ik denk dat geen een moeder van jonge kindjes dit gek gaat vinden.
    Ik heb vandaag nog in de kleuterklas van mijn zoontje geholpen met wat dingen. En tijdens de kring hoor ik de juffrouw alleen maar regels herhalen, kinderen opnieuw uitleggen wat ze gister ook al wel of niet deden en vandaag weer. Zoals wippen op een stoel, of hard door de klas praten terwijl ze hun hand moeten opsteken. Lijkt mij dus heel normaal dat kinderen van die leeftijd niet altijd luisteren. Ja er zijn er ook die wel direct luisteren en keurig in de kring zitten, maar ook die dat dus niet doen.

Overigens merk ik wel dat mijn zoon (hij is 5,5 jaar) sinds hij naar school gaat wel steeds beter gaat luisteren en ook beter weet hoe hij zich moet gedragen.

2. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Luisteren? Wat is dat? Hier vraag ik me oprecht af waarom kinderen überhaupt met oren geboren worden. Volledig overbodig wat mij betreft.

Alayna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina