menstruatiepijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Luuz, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi,

sinds vorige week heb ik af en toe menstruatiepijn.. dit houd een half uurtje aan en komt na een uurtje weer terug.. nu lees ik veel over voorweeen, maar ben nog maar 23weken zwanger...
    Heb er echt ontzettend veel last van, maar heb geen idee wat het is... moet ik me nu ongerust maken of is het zoiets al bandenpijn?
    alvast bedankt voor het antwoord..

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het zijn geen voorweeen, maar wat het wel kan zijn is dat je de groei van de baarmoeder voelt. Je zit nu in een fase waar vaak een groeispurtje voorkomt en dat kan soms vervelende menstruatie achtige klachten veroorzaken. Ook kunnne je banden meer op spanning komen te staan dit voel je vaak als steken in je liezen, zijkantjes of richting je vagina. Een blaasonsteking kan deze klachten ook geven, laat voor de zekerheid je urine even nakijken bij je huisarts.

Imke

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ok, bedankt.. moet elke twee weken urine inleveren om dat in de gaten te houden... tot nu toe niks kunnen vinden... ben wel blij dat het geen voorweeen zijn, klinkt te eng hihi...

Elk geval heel erg bedankt, ben wel een stuk meer gerustgesteld..

Deel Deze Pagina