moeite met plassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by cat2008, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    Hallo,

ik merk dat ik, vooral wanneer ik snachts/smorgens wakker word en ik moet plassen, dat ik daar moeite mee heb.
    het loopt niet door zal ik maar zeggen...en ik ga dan ook weer met een vol gevoel slapen, omdat het er niet spontaan uit wil lopen. wil ik m'n blaas legen, dan moet ik er kracht voor zetten...of in andere posities gaan zitten/hangen :S :rolleyes: heb bij het leeg duwen van m'n blaas ook wel last van 'n kramperig gevoel in m'n buik...

iemand herkenning? blaasontsteking is 't niet, want als ik moeite doe, dan leegt m'n blaas zich wel gewoon...

groet, Cat.

2. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    misschien te lang opgehouden?
    als ik lang ophou dan kan ik ook moeilijker.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat bij mij wel eens helpt is heel rechtop te gaan zitten op de wc, dan loopt er vaak nog wat urine uit, kan heel goed dat je blaas wat in de verdrukking zit, probeer eens een beetje te wiebelen en krom en recht te gaan zitten als er geen urine meer uit komt, je zult zien dat er dan nog wat achteraan komt.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Je zegt wel dat het geen blaasontsteking is, maar ik had die klachten juist WEL met een blaasontsteking.
    Was net na de geboorte van Eva.
    Had totaal geen pijn of zo met plassen, moest alleen enorm persen om t er uit te krijgen en moest echt heel vaak

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

daar zit wel wat in, heb je het al laten nakijken? blaasontsteking verloopt in de zwangerschap vaak pijnloos.

6. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Ik heb het ook, maar alleen als ik het te lang ophoud. Dus dat moet je niet doen, en goed naar voren buigen als je plast wil ook wel helpen. Maar je voor de zekerheid laten testen bij de HA kan zeker geen kwaad.

Gr, Manon

7. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Ik had blaasonsteking laatst, maar ik wist het ook niet. Op advies van me VK liet ik me urine na kijken...En je raadt het al. Blaasonsteking..En had helemaal geen klachten..Alleen af en toe harde buik..

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Het was in de kraamtijd en manlief heeft toen een plasje weggebracht.
    Ik herkende het dus ook totaal niet als blaasontsteking hoor, heb ik ook nooit gehad dus weet zoiezo niet hoe dat voelt

Share This Page