Hoi hoi Ik heb altijd regelmatig hardgelopen, maar nu al een hele tijd niet meer. Wil het dus weer opbouwen om over een half jaar een 10 km run te kunnen doen. Ik heb altijd runkeeper gebruikt maar deze is afgelopen jaar best veranderd en voor veel opties moet je nu premium lid worden (40 euro per jaar). Zijn er nog andere leuke apps? waar je een goed schema kunt volgen om tot de 10 km te komen? Die ook je snelheid, afstand en tijd bij houdt?
2x na de zwangerschap min renconditie weer op de 10 km gekregen met Learn to run. Fijne app met opbouwschema. Voor het bijhouden van tijd, afstand, calorieën en snelheid gebruik ik de app van Nike running. Succes!
gebruik je apple of samsung? endemondo is leuk, kun je ook routes van anderen volgen en shealth is ook wel ok. al telt hij vaak al stappen als je alleen even een beetje beweegt (draaien enz) dus kom zo enorm snel aan 2000 stappen terwijl ik niets extra doe
haha iedereen zegt wat anders. Heb die dus ook allemaal nu op mijn iphone staan. Maar wil er eentje uit kiezen. Ben dus nog niks wijze
Evy doet het dus niet meer bij mij En Start to Run ook niet... Erg jammer. Ik vond die laatste erg fijn.
Ik gebruik geen app. Gewoon schema downloaden en uitprinten en met mn gps horloge op pad. Lopen met een telefoon vind ik niks. Mn gps horloge geeft ook tijd, snelheid, afgelegde km en calorien aan.
Half jaar is wel erg lang voor 10 km hoor. Ik heb Runkeeper en Nike Run Club. Gebruik verder geen schema's maar ik ren gewoon. Ben op 3 september dit jaar begonnen en ren nu 14 km. Ik ren 3 keer per week. Door de apps wordt het een verslaving.