Meid je hoeft je er niet voor te schamen! Als je er nou niks aan zou doen oké... Het zijn gewoon erg vervelende beesten! Vandaag bij de natuur winkel tea trial oil (of zoiets) gekocht. Schijnt te helpen tegen het krijgen. Drupje in nek en kraag en dan komen ze niet, zeggen ze. Kindje bij mijn dochtertje op het KDV blijft ze houden. Haar ouders doen er dus niks aan (ik werk er zelf ook vandaar dat ik dat weet) en zo blijven haar neten steeds weer uit komen. Ze kammen af en toe maar ja als er een blijft zitten, hoppa daar zijn ze weer! Vandaar dus de olie...preventief!
Maar weet niemand hoe het kan dat de neten maar blijven terwijl ik geen luis vind....maar de neten zich blijven ontwikkelen hoe kan dat dan.....
maar de neten worden steeds meer dat is toch gek moet minder worden... de allerlkleinste krijg je er den ik met de kammen niet goed uit.... zou dat kunnen,
Ik gebruik ook een elektrische luizenkam, werkt ideaal, geen gedoe met kammen/cremes/shampoo. Uit voorzorg 1 keer per week even doorkammen, je hebt er geen omkijken meer naar.
even intikken bij google en de webwinkel rollen eruit maar ik denk dat je het ook bij de betere drogist kunt krijgen
Er zit een week tussen, dus je moet minstens 2 weken bijven kammen, en 7 dagen na de eerste keer de luizen behandeling herhalen. Daarom adviseer ik die quit nits, die is niet zo agressief als prioderm en XT.
ik werk in de kinderopvang en ben nu al 2x gezegend met deze fijn beestjes grrrr eerste keer met prioderm lotion gedaan maar dit word erg afgeraden omdat het zo erg stinkt en het nogal lang moet inwerken (bij kleine kinderen dan he) toen heb ik een lotion ook van prioderm dimeticon werkte super!! maarja dan kom je als leidster thuis en heb je het ook weer te pakken, om 10 uur s avonds is er niks meer open. ben ik gaan google en toen stond er azijn insmeren zeiknatmaken en dan zo laten drogen... stinken stinken maar het heeft gewerkt!!!! kam je ook makkelijk de neten mee weg (wel even uitkijken bij de oogjes) nu preventief heb ik tea trea oil in een verstuiver met water verdunt en spuit ik na het wassen en voor ik naar werk ga op.. geweldig inmiddels 2x een luizenplaag overleefd op werk
Bedankt voor de tip!!! ga ik ook maar doen, breng de kindjes natuurlijk ook veel naar kdv!!! dus... heb de elektrische kam binnen... heb toch het idee dat het al iets minder wordt!!! ga toch hoop houden dat ik er ercht eens van af kom!!! alvast bedankt voor de tips
waar komen die luisjes uiteindelijk vandaan? of weet dat bijna niemand krijg er jeuk van bij het idee
Mijn moeder depte altijd met een watje en spiritus, paar minuten laten zitten en dan uitwassen. Werkt als een tierelier ma stinkt wel heel erg!