Familieuitje met verschillende leeftijden. Tips?

Discussion in 'De lounge' started by Dithje1982, Sep 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

Jan 16, 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hallo,

over 2 weken hebben wij met de familie van mijn mans kan een familieuitje gepland. Redelijk spontaan, maar nu moet er nog wat bedacht worden om te gaan doen.
    Het probleem is alleen dat we met een clubje zijn met veel verschillende leeftijden. En we het zo veel mogelijk naar het zin willen maken.
    We zijn met volwassen van 21 tot 55 jaar enkinderen van 1 tot 14 jaar. In totaal met 13 personen.

Wie heeft er een leuke tip om de deze groep te gaan doen. We wonen in Drenthe/Overijsel, maar willen best een stukje rijden.

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    is soort van park waar voor alle leeftijden wat te doen is.
    hier in gelderland zit bijv megapret.
    binnen voor kinderen van 0 tot 12 en buiten kan je golfen en dat is voor alle leeftijden. zit eten en drinken bij (geen hoogstandjes natuurlijk) maar zo iets misschien voor jullie

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Bezoekje naar de dierentuin is echt voor alle leeftijden vind ik. Succes!

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    wij zijn vorig jaar te wokken geweest met de familie, leeftijd varierend van 4 tot 89 jaar... was heel gezellig en leuk! een groot succes. mijn oma vond het geweldig en mijn zoon ook! lekker eten en gezelligheid :)

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    In speelstad oranje is ook veel te doen voor verschillende leeftijden.

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    varen, wel een eigen boot nemen

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

gps wandeltocht?

8. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
  9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Wij gaan met familie uitje naar de efteling :) ideetje van mn opa en oma.. Ook verschillende leeftijden van 2 maanden tot 82

10. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    In Ruinerwold, (vlakbij Meppel) zit speel en ijsboerderij de Drentse koe.
    Kijk maar op hun website. Echt leuk voor alle leeftijden.

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Dierentuin Emmen...

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Een leuke fietstocht, met voor de kinderen die het al kunnen een leuke speurtocht met foto's , onderweg her en der wat spelletjes, en op het eindstation een lekker etentje of bbq?

Hier in de buurt zit ook een vertier waar je 4 persoons skelters kunt hurn of oudhollandse spellen kunt doen.
    Een middagje bowlen of kegelen met daarna gourmetten insnoof altijd wel geslaagd.

13. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    een dierentuin is echt voor alle leeftijden erg leuk, maar wel weersafhankelijk.
    wat ook erg leuk [en lekker is] met z'n alle naar een pannenkoeken restaurant.
    of naar het openluchtmuseum, Arnhem, ook echt superleuk!
    of naar het zuiderzee museum in enkhuizen. ook voor iedereen heel leuk!

veel plezier in ieder geval!

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Lekker uiteten bij restaurant vandaag in utrecht. Het is heel goed georganiseerd. Heerlijk all you can eat en voor de kinderen is er apart hoekje waar er geknutseld wordt samen met de kok eigen koekjes bakken. Kortom heel erg lekker en heel gezellig. Er is vam alles te eten ook voor de kinderen. Kosten: 30 euro pp. Incl drinken. Kinderen 14 euro

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Zag gisteren een poster van familiedag bij atractiepark drouwenerzand. Dat ken je misschien ook wel, maar is volgens mij ook erg leuk voor alle leeftijden. Wel is alles buiten, dus met regen is het een stuk minder, lijkt mij.

16. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

Jan 16, 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Er staan zeker leuke dingen tussen, gaan het in de groep gooien. Ik moet er wel bij zeggen dat de oudste 2 van de kinderen op het moment erg aan het puberen zijn en niet veel dingen leuk vinden. Dat maakt het erg lastig om wat leuks te vinden.
    De volwassen passen zich uiteraard aan wat de kinderen leuk vinden, maar die 2 pubers willen zich niet aanpassen of iets doen wat in hun ogen kinderachtig is.

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar zijn wij van de zomer heen geweest en is idd erg leuk. Maar met kleintjes van een jaar kun je er nog weinig en kids die op de middelbare school zitten, vinden er denk ik ook weinig meer aan.
    Mijn stiefdochter was op dat moment 11,5 en is een kind dat niet erg vlot al volwassen aan het worden is, en die vond het nog leuk, maar met een jaar of 1-2 vindt die er denk ik ook weinig meer aan...

Zwemmen bij Center Parcs is misschien nog een leuke?
    Dierentuin Emmen is genoemd, vind ik zelf een erg leuke dierentuin.
    Anders misschien koningin Julianatoren, (Apeldoorn)? Openluchtmuseum Arnhem?

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Verkeerspark Assen? Kan door de pubers in de jeeps gereden worden en eventueel gekart?

19. Koon

Koon Niet meer actief

Oh ik heb een trauma aan dit soort uitjes haha ;)

Ik ben (veruit!) het oudste kleinkind van onze familie en tijdens uitjes gingen we altijd wat leuks doen voor de jongere kinderen (speelpark Beekse Bergen, Land van Ooit). Vreselijk! Ik was 13/14 en de rest 3 tot 12 jaar jonger....

Achteraf denk ik, waar maak je je druk om. Maarja pubergedrag he ;)

Ik zou iets gaan doen als karten/skelteren/ergens eten. Er zijn inderdaad een hoop leuke dingen voorbij gekomen!

20. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

May 31, 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Ik weet niet of het te ver rijden is maar anders zou ik zeggen Adventure&thrill in Best kun je themamiddagen/avonden boeken heel leuk en voor alle leeftijden wat ( ik kan het weten heb er gewerkt;) )

Share This Page