Hallo dames, Vandaag ga ik zwemmen met een goede vriendin, maar zij wilt graag gaan zwemmen bij een bekend buitenzwembad in mijn oude woonplaats. Opzich natuurlijk hartstikke gezellig en lekker verkoelend! Alleen is het risico er dat ik veel mensen ga tegen komen waar ik absoluut niet op zit te wachten om hun tegen te komen en zeker niet in bikini(bijna 34 weken zwanger en flink aangekomen).. Toen ik dit aan gaf werd er gezegd je bent prachtig joh zal vast wel niemand tegen komen! Manlief zei ook: maar je bent toch zwanger mop! Ik voel mij op dit moment absoluut niet prachtig zonder kleding en het irriteert mij enorm dat er hartstikke luchtig over wordt gedacht terwijl het voor mij echt een ding is... Ben ik een zeur??
Ik vind je geen zeur hoor. Als buitenstaander zou ik inderdaad ook denken, maakt niet uit je bent zwanger dus het is logisch dat je wat aan bent gekomen. Maar als jou gevoel echt zo is, dan zijn er nog 1000 andere zwembaden dus waarom perse naar die.
Nee hoor,ik vind je geen zeur. Ik loop op dit moment ook liever in bikini in een vreemde buurt dan in een bekende buurt.
Nee hoor als jij het niet prettig vindt kan je vriendin zich ook aanpassen, dat doen vriendinnen normaal gesproken toch ook voor elkaar Je bent vast hartstikke mooi zwanger maar als jij dat niet zo voelt hoef je nu niet naar dat zwembad te gaan...ze kunnen ook begrip tonen
Hihi ja, Maar ik ook baal ook vreselijk vd extra kilo's en vooral onzeker naar m'n vriend toe. Maar ik zou schijt hebben naar halve bekende. Die kilo's gaan er wel weer af en zijn voor een goed doel. Volgende jaar ga je gewoon weer en dan strak getraind met een mooi kindje 😬
Nee ik vind je zeker geen zeur. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ik vond het ook heel lastig, ondanks dat ik eigenlijk alleen een dikke buik had en verder weinig dikker was geworden op andere delen. Maar ik ben het er wel mee eens dat je zwanger bent dus het zeker niet nodig is om je te schamen voor hoe je er uit ziet (maar nogmaals dat ik zeg ik nu, als ik weer zwanger zou zijn zou mijn gevoel wat anders zeggen haha) Zou je wel in een ander zwembad willen zwemmen?
Een zeur vind ik je op zich niet, ik zou er alleen wel gewoon boven staan als ik jou was. Lekker belangrijk wat andere van jou zouden denken toch? Gewoon lekker gaan zwemmen en genieten, niet druk maken om wat andere van je zouden vinden. Ik heb met mijn 126kg vorig jaar ook gewoon heerlijk in bikini op het strand gelegen hoor. Als mensen er aanstoot aan hebben dat ik daar lig dan draaien ze hun hoofd maar lekker om
Ja, ik vind je een zeur Anders doe je een handdoek om, of een jurkje aan. En als je gaat zwemmen doe je deze even snel af ?
Ja. Hoe groot is de kans dat je iemand tegenkomt die je kent? het is nu vakantietijd, heel veel mensen zijn al de hort op.. Wat betreft je lichaam, verstand op nul en lekker niks aantrekken van wat een ander denkt, jij hebt iig een goede reden om "dik"(voor zover je dat zo kunt noemen) te zijn.
ja ik vind je een zeur, Je bent toch trots dat je zwanger bent, jullie kindje draagt! Wat is er dan zo erg aan die eventueel paar extra kilo's so what je krijgt een prachtig mooi iets er voor terug.. dus ik zou gewoon lekker gaan zwemmen, kom je bekende tegen nou en zeg gedag of doe dat niet en doe lekker je eigen ding met je vriendin!
Thanks voor alle reacties dames! Ik heb altijd al moeite gehad om in een bikini rond te lopen(vroeger veel gepest) en ik ging dus ook zelden zwemmen als ik wist dat er veel bekenden zouden zijn.. En nu ben ik natuurlijk zwanger en hartstikke trots op mijn buik en met kleding aan valt het op zich mee en vind ik het zelfs leuk om mijn buik te showen, maar zonder kleding vind ik het echt afschuwelijk en dan heb ik het niet perse over mijn buik. Ik weet ook dat ik mij niet zo veel moet aantrekken wat andere zeggen/vinden, alleen is dat voor mij makkelijker gezegd dan gedaan.. Hormonen? Of gewoon een beetje lastig haha
Ik snap het wel, ik hou ook absoluut niet van in een bikini rondlopen. Daarom doe ik het ook niet Zwemmen weiger ik dus eigenlijk ook altijd. Maar als we naar een zwembad gaan (dit jaar 1x gebeurd) dan zet ik me eroverheen en trek ik toch badkleding aan. All in or all out !
Ik heb het juist andersom, de zwangerschap is de enige tijd in de laatste 5 jaar geweest dat ik trots was op mijn lichaam, zat overal met mijn buik te pronken
als je altijd al onzeker over je lichaam bent geweest dan snap ik het wel. Het zou nu niet belangrijk moeten zijn maar goed hormonen, onzekerheden... Vrouw zijn. Ik zou het hele verhaal aan je vriendin en man uitleggen en als ze dan besluiten er geen rekening mee te willen houden dan kan je ook besluiten om niet heen te gaan. Het lijkt me niet nodig dat je je ongemakkelijk voelt in het zwembad.
Oja en ja ik zou graag ergens anders willen zwemmen hoor (Het originele plan was om naar een strandje te gaan) alleen toen ik dat aan gaf werd er gezegd dat ik een geval apart was en manlief zei weer: je bent toch zwanger!
Ooh nee hoor! Ik heb dat precies hetzelfde en ik zou me geen moment kunnen ontspannen en alleen maar om me heen kijken of ik bekende zie...
Haha lotgenoot! Ik vind zwemmen echt heerlijk en ook heel erg leuk! Zelf zwem ik regelmatig(niet dat ik dan vol trots in mijn bikini loop hoor) alleen ik vind zwemmen in een zwembad in mijn oude woonplaats waar ik dus bekenden tegen kan komen van vroeger echt NIET leuk!